Dušan Šimonovič povede v Seznam.cz konzultace mobilní reklamy

O prodej a rozvoj mobilní reklamy se do Seznam.cz přichází postarat Dušan Šimonovič. Bývalý CMO mobilní taxi aplikace Liftago má skrze konzultační oddělení za úkol rozšířit povědomí o dostupnosti a výhodách mobilní reklamy na Seznam.cz mezi inzerenty a agentury.

Více jak čtvrtina lidí přichází denně na domovskou stránku Seznam.cz z mobilního zařízení. Očekává se, že toto číslo poroste a nadpoloviční většiny dosáhne okolo roku 2020. Není tedy pochyb o tom, že mobilní telefon se dostává do centra všeho, co děláme. I firmy musí začít přistupovat k tomuto zařízení s premisou, že mobil se v dnešním světě rovná internetu. Seznam.cz tomuto trendu jde naproti tím, že aktuálně navýšil počet reklamních pozic (jak bannerových, tak nativních) tak, aby inzerenti a agentury mohli co nejlépe oslovit právě ty potenciální zákazníky, kteří mají mobil v ruce. Seznam.cz také upravil ceny mobilní reklamy a nabízí ji i programaticky. Mobilní reklama na Seznam.cz se tímto stala dostupnou i pro klienty s výkonnostními kampaněmi.

Dušanův první úkol v našem konzultačním oddělení je využít toho, co už Seznam.cz má, a dostat mobil do povědomí obchodníků, inzerentů a agentur, aby si ho zamilovali a nikdy na něj nezapomínali ve svých kampaních. Paralelně bude Dušan dál rozvíjet náš nový přístup k mobilu tak, aby Seznam.cz a jeho obchodní partneři z přesunu uživatelů na mobil co nejvíce vytěžili. Prozradím snad jen to, že na konci roku od nás můžete čekat cross-device cílení,“ komentuje úkol nového kolegy Martin Švarc, obchodní ředitel v Seznam.cz.

Dušan Šimonovič vedl marketing mobilní taxi aplikace Liftago. V minulosti byl také odpovědný za obsahovou stránku online komunikace O2 na webu i v kampaních spolu s marketingem a zákaznickou péčí na sociálních sítích. Zkušenosti s online marketingem a technologiemi sbíral i v herním průmyslu, v agentuře a také jako autor a redaktor odborných médií ve vydavatelství Computer Press.

Dušan Šimonovič (foto ke stažení)

Sdílet na sítích