Sklik na Marketing Festivalu 2017

15. listopadu 2017

I letos byl Seznam.cz součástí největší marketingové akce roku. Na 5. ročníku Marketing Festivalu, konaného v Praze, vystoupil Marek Adamec, který prezentoval Sklik pro zahraniční klienty. Co se ve workshopu „Effective advertising in Sklik, a must-have PPC platform in the Czech Republic“ dozvěděli?

Foto: Marek Adamec

Po krátkém představení společnosti Seznam.cz byl hlavním tématem Sklik.

Účastníkům jsme v rozhraní ukázali základní funkce cílení, import kampaní z Google AdWords, postupy pro optimalizaci, produktové inzeráty, dynamický retargeting a také možnosti automatizace.

Několik zahraničních klientů vidělo rozhraní Skliku poprvé, proto ocenili především podporu importu kampaní z jiných PPC systémů a dominantní zásah obsahové sítě na českém online trhu.

Marek Adamec, Foto: Seznam.cz

Tým Sklik

Sdílet na sítích