Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od ledna 2025
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v prosinci roku 2024.
Klíčovou složkou úspěchu na Zboží.cz je párování nabídek na produktovou kartu. E-shopy mu mohou pomoci třeba správným pojmenováním produktů a uváděním ITEM_ID. Při velkém objemu položek se však doba pro napárování prodlužovala. Proto Zboží.cz pracuje na zrychlení celého procesu. Nyní to umíme v řádu hodin.
“Dnes dokážeme napárovat nabídky na produktovou kartu v horizontu několika hodin i e-shopům s rozsáhlou nabídkou sortimentu. Zrychlení párování pro nás bylo na prvním místě a dokázali jsme proces zrychlit na zlomek původní doby,“ říká Karel Votruba, produktový manažer Zboží.cz. Díky tomu budou e-shopy při rozšiřování sortimentu dostávat ze Zboží.cz konverznější návštěvnost z produktových karet už o den dříve.
Rychlost párování znamená také pravidelnější aktualizace dat u e-shopů s velkým počtem položek. Feedu se statisíci položek mohl dříve párovací proces zablokovat aktualizace i na deset hodin. “Nyní jsou aktualizace a párování zcela nezávislé. Věříme, že e-shopy rychlejší aktualizaci v předvánoční sezóně ocení,” doplňuje Karel Votruba.
Petr Novák,
Vedoucí týmu vývoje Zboží.cz