6. 11. 2017

Zboží.cz před vánoci páruje v řádu hodin

Klíčovou složkou úspěchu na Zboží.cz je párování nabídek na produktovou kartu. E-shopy mu mohou pomoci třeba správným pojmenováním produktů a uváděním ITEM_ID. Při velkém objemu položek se však doba pro napárování prodlužovala. Proto Zboží.cz pracuje na zrychlení celého procesu. Nyní to umíme v řádu hodin.  

“Dnes dokážeme napárovat nabídky na produktovou kartu v horizontu několika hodin i e-shopům s rozsáhlou nabídkou sortimentu. Zrychlení párování pro nás bylo na prvním místě a dokázali jsme proces zrychlit na zlomek původní doby,“ říká Karel Votruba, produktový manažer Zboží.cz. Díky tomu budou e-shopy při rozšiřování sortimentu dostávat ze Zboží.cz konverznější návštěvnost z produktových karet už o den dříve.

Rychlost párování znamená také pravidelnější aktualizace dat u e-shopů s velkým počtem položek. Feedu se statisíci položek mohl dříve párovací proces zablokovat aktualizace i na deset hodin. “Nyní jsou aktualizace a párování zcela nezávislé. Věříme, že e-shopy rychlejší aktualizaci v předvánoční sezóně ocení,” doplňuje Karel Votruba.

Petr Novák,

Vedoucí týmu vývoje Zboží.cz