Od začátku nového roku se ředitelem marketingu ve společnosti Seznam.cz stává Martin Klofanda. Ve své funkci bude zodpovídat za produktovou a B2B komunikaci a povede týmy eventů, distribuce a sociálních sítí i kreativní a grafické oddělení.
Klofanda působil ve firmách, jakými jsou mediální agentura MindShare, internetový portál Atlas.cz, Kofola nebo Ugo. Zastával v nich manažerské pozice v oblasti new business developmentu, PR, public affairs, brand a product managementu. „Snažil jsem se nasbírat zkušenosti z různých odvětví. Vždycky mě lákalo poznat, co znamená marketing a PR z pozice agentury, média i zadavatele, pohybovat se v online i výrobním prostředí. Právě různorodost mi dává schopnost dívat se na věci s nadhledem, z různých úhlů, což věřím, bude i pro Seznam přínosem,“ vysvětluje Martin Klofanda.
Poslední dva roky fungoval Klofanda na volné noze, pomáhal menším a středním firmám s uvedením produktů na trh, marketingem a obchodem. V Seznamu nahrazuje Petra Krále, který odešel na konci října.