11. 4. 2017

Petr Král je novým ředitelem marketingu v Seznam.cz

Po dvou měsících hledání šéfa znovu obnovovaného marketingového oddělení se Seznam.cz rozhodl sáhnout do vlastních řad. Pozice marketingového ředitele se ujímá dosavadní produktový ředitel společnosti Petr Král. Agendu produktového ředitele postupně předává Martinu Fuksovi.

Když od nás v roce 2013 odešel marketingový ředitel, nenašli jsme vhodnou náhradu. Jednotlivé týmy marketingu jsme proto přesunuli do dalších oddělení ve firmě. S ohledem na naše rostoucí nároky se k jednotně řízenému marketingu nyní vracíme. Na trhu se nám nepodařilo najít vhodného kandidáta, a proto volíme cestu interního člověka. Je jím Petr Král. Ten se marketingu doposud věnoval v produktovém oddělení skrze tým produktové komunikace, který stojí za kampaněmi podporující naše služby,“ komentuje změnu na postech top managementu Michal Feix, výkonný ředitel Seznam.cz.

Petr Král bude nově skládat marketingové oddělní z týmů produktové komunikace, eventů, PR a interní komunikace a distribuce spolu se sociálními sítěmi. U otázek strategických rozhodnutí o produktovém směřování firmy zůstane coby člen představenstva společnosti Seznam.cz. Denní agendu a řízení produktového oddělení předává jednomu ze svých dosavadních spolupracovníků, a to Martinu Fuksovi. Ten doposud vedl produktový tým, který připravuje Mapy.cz a Firmy.cz. Martin Fuks si od Petra Krále postupně přebírá agendu, aby se mohl co nejdříve věnovat roli produktového ředitele naplno.

Irena Zatloukalová,
tisková mluvčí Seznam.cz