Martin Klofanda posiluje Seznam. Ujme se vedení marketingu

Aneta Kapuciánová 2. ledna 2018

Od začátku nového roku se ředitelem marketingu ve společnosti Seznam.cz stává Martin Klofanda. Ve své funkci bude zodpovídat za produktovou a B2B komunikaci a povede týmy eventů, distribuce a sociálních sítí i kreativní a grafické oddělení.

Klofanda působil ve firmách, jakými jsou mediální agentura MindShare, internetový portál Atlas.cz,  Kofola nebo Ugo. Zastával v nich manažerské pozice v oblasti new business developmentu, PR, public affairs, brand a product managementu. „Snažil jsem se nasbírat zkušenosti z různých odvětví. Vždycky mě lákalo poznat, co znamená marketing a PR z pozice agentury, média i zadavatele, pohybovat se v online i výrobním prostředí. Právě různorodost mi dává schopnost dívat se na věci s nadhledem, z různých úhlů, což věřím, bude i  pro Seznam přínosem,“ vysvětluje Martin Klofanda.

Poslední dva roky fungoval Klofanda na volné noze, pomáhal menším a středním firmám s uvedením produktů na trh, marketingem a obchodem. V Seznamu nahrazuje Petra Krále, který odešel na konci října.

Aneta Kapuciánová

Manažer PR a interní komunikace

Sdílet na sítích