Případová studie: In-stream rich media formát pro ČSA

Eva Libichová 20. února 2018

Klient ČSA spouštěl v povánočním období kampaň zaměřenou na splnění novoročních snů. Náš návrh byl postaven na zábavných interaktivních formátech s originálním konceptem pro mobil a desktop. Na základě materiálů od klienta připravili naši grafici grafiku pro celou kampaň.

Pro desktop jsme zvolili formát Microsite (In-stream) přizpůsobený potřebám klienta. Formát byl spuštěn na Seznam Zprávách a Streamu. Jeho mechanika vycházela z hravého testu, v němž si uživatelé podle obrázků vybírali svou vysněnou dovolenou. Po prokliku na konkrétní destinaci si mohli rovnou naplánovat dovolenou s akčními letenkami od ČSA.

Microsite

Mobilní custom formát

Formát s touto mechanikou jsme v Seznamu vytvářeli poprvé a unikátní je na něm i to, že kromě desktopové verze jsme připravili i mobilní verzi na Super.cz. V ní si lidé mohli vybírat ze stejných destinací prostřednictvím tematických ikonek.

Sdílet na sítích