Kombinovaná reklama ode dneška naplno

3. května 2018

V únoru jsme vám představili nový formát reklamy pro obsahovou síť – kombinovanou reklamu. Obrázky ze zadaných reklam se však dosud zobrazovaly jen na vybraných nativních plochách. Ode dneška začínáme zobrazovat zadané obrázky, loga a názvy firem po celé obsahové síti.

Jak kombinovaná reklama funguje

Kombinovaná reklama se skládá z několika textových polí a grafických prvků. Systém vybere z reklamy, která vyhrávala v aukci, prvky vhodné pro danou reklamní jednotku a reklamu sám složí.

Více informací o složení kombinované reklamy včetně doporučení k obsahu jednotlivých částí najdete v nápovědě Skliku.

Z dosavadních statistik vyplývá, že kombinovaná reklama dosahuje až dvojnásobné míry prokliku oproti běžným textovým inzerátům. Rozložení jednotlivých textových i grafických prvků nového formátu budeme v reklamních jednotkách průběžně testovat a očekáváme tak do budoucna ještě vyšší výkon reklamy v obsahové síti.

Proč kombinovaná reklama naplno

Dnes máte možnost u kombinované reklamy zadávat všechny prvky – dvě verze titulků, popisek, čtvercový i obdélníkový obrázek, čtvercové i obdélníkové logo, název firmy.

Kombinované reklamy se sice zobrazovaly v celé obsahové síti, avšak pouze na domovské stránce Seznamu a mezi odkazy na další články na webech Novinky.cz, SeznamZprávy.cz, ProŽeny.cz, Sport.cz se zobrazoval k textu navíc jen obdélníkový obrázek. Ode dneška začínáme využívat další dostupné prvky v celé síti.

Jak bude vypadat

Připravili jsme pro vás stránku s přehledem šablon, ve kterých se mohou vaše reklamy zobrazit. Najdete ji v nápovědě.

Jak správně nastavit kombinovanou reklamu

Reklama se vždy sestaví tak, aby vám zajistila maximální možný výkon. Ne všechny prvky kombinované reklamy se použijí. Proto je při psaní inzerátů důležité mít na paměti několik pravidel. Namátkou:

  • Vždy se zobrazí buď jen krátký, nebo jen dlouhý titulek. Nikdy ne oba zároveň.
  • V některých šablonách se nezobrazuje popisek. Proto je důležité, aby z dlouhého titulku bylo vždy patrné, co je předmětem reklamy a co je na cílové stránce.
  • Z loga by měl být patrný název firmy.

Další doporučení najdete v nápovědě ke kombinované reklamě.

Nativní inzeráty v Skliku

Připomínáme skvělou možnost využití kombinované reklamy v Skliku k nativní inzerci. Jak na to, zjistíte nápovědě.

Co bude s textovými inzeráty v obsahové síti

Během letošního roku oznámíme termín, ke kterému již nebude možné zadávat do obsahové sítě nové textové inzeráty (ETA). Ty tak budou zcela nahrazeny právě kombinovanou reklamou, která ji se svými textovými prvky plně nahradí i ve stávajících reklamních pozicích.

Pokud přejdete na kombinovanou reklamu z textových inzerátů již dnes, dosáhnete díky zmíněnému vyššímu výkonu lepších výsledků.

Za celý tým Skliku David Velechovský, Lukáš Svoboda a Lukáš Thér

Sdílet na sítích