Nový obsahový formát Seznamu přečetlo 3/4 čtenářů až do konce

12. června 2018

Ukazuje se, že jít cestou kvalitního obsahu je správný směr. Dokazují to první čísla letošní novinky Seznamu zvané Seznam Native. Ta nabízí ve spolupráci s klientem tvorbu a distribuci nápaditého obsahu, který ve spojení se značkou čtenáře baví, informuje nebo vzdělává.

První proběhl ve spolupráci s HBO a agenturou MediaCom a zaměřil se na historii rodiny Gettyů. Jednoduše proto, že byla námětem nového seriálu této úspěšné americké televizní stanice. A výsledek nás mile překvapil, protože naše čtenáře velmi zaujal a bavil. Nejvíce to dokládá fakt, že 3/4 ze zhruba 50 tisíc čtenářů dočetlo příběh jedné z nejbohatších rodin historie do konce.

Výsledky první Seznam Native realizace ve spolupráci s HBO

Digitalizace firem s Microsoftem a seriál Westworld

Další Seznam Native vznikl ve spolupráci se společností Microsoft, která se dlouhodobě zaměřuje na digitalizaci trhu.

Se společností HBO nás pracovat baví, a tak jsme se po seriálu Trust vrhli hned na další. Tentokrát pokračování úspěšného seriálu z prostředí futuristického zábavního parku obydleného robotickými bytostmi – druhé série Westworld. V tomto případě jsme se zamysleli nad tím, jestli se k něčemu podobnému pomalu neblížíme také. A dali dohromady, kde všude kolem nás už roboti jsou. Podívejte se, jak se nám to povedlo.

Hlavním distribučním kanálem jsou upoutávky na Seznam Zprávách a homepage Seznam.cz, které jsou označené štítkem Seznam Native. Jak na stránce vypadají můžete vidět níže.

Chcete dělat skvělý obsah? My také, tak ho pojďte dělat s námi.

Za Seznam Native Ondřej Sitta

Sdílet na sítích