12. 6.

Nový obsahový formát Seznamu přečetlo 3/4 čtenářů až do konce

Ukazuje se, že jít cestou kvalitního obsahu je správný směr. Dokazují to první čísla letošní novinky Seznamu zvané Seznam Native. Ta nabízí ve spolupráci s klientem tvorbu a distribuci nápaditého obsahu, který ve spojení se značkou čtenáře baví, informuje nebo vzdělává.

První proběhl ve spolupráci s HBO a agenturou MediaCom a zaměřil se na historii rodiny Gettyů. Jednoduše proto, že byla námětem nového seriálu této úspěšné americké televizní stanice. A výsledek nás mile překvapil, protože naše čtenáře velmi zaujal a bavil. Nejvíce to dokládá fakt, že 3/4 ze zhruba 50 tisíc čtenářů dočetlo příběh jedné z nejbohatších rodin historie do konce.

Výsledky první Seznam Native realizace ve spolupráci s HBO

Digitalizace firem s Microsoftem a seriál Westworld

Další Seznam Native vznikl ve spolupráci se společností Microsoft, která se dlouhodobě zaměřuje na digitalizaci trhu.

Se společností HBO nás pracovat baví, a tak jsme se po seriálu Trust vrhli hned na další. Tentokrát pokračování úspěšného seriálu z prostředí futuristického zábavního parku obydleného robotickými bytostmi – druhé série Westworld. V tomto případě jsme se zamysleli nad tím, jestli se k něčemu podobnému pomalu neblížíme také. A dali dohromady, kde všude kolem nás už roboti jsou. Podívejte se, jak se nám to povedlo.

Hlavním distribučním kanálem jsou upoutávky na Seznam Zprávách a homepage Seznam.cz, které jsou označené štítkem Seznam Native. Jak na stránce vypadají můžete vidět níže.

Chcete dělat skvělý obsah? My také, tak ho pojďte dělat s námi.

Za Seznam Native Ondřej Sitta