Letos poprvé tým konzultantů RTB zamířil i do Brna, kde seznámil místní klienty s programatickým nákupem reklamy skrze real-time-bidding. Akce navázala na úspěšný koncept programatických snídaní, které se pravidelně konají v Praze.
Program nabitý informacemi na úvod posluchačům představil, jakým způsobem RTB funguje, kde se tato reklama na stránkách Seznamu zobrazuje a jak je možné ji nakoupit. Následovalo představení nových formátů, které v RTB nabízíme. Velký ohlas vzbudily case-studies, které vznikly ve spolupráci s mediálními agenturami, srovnávající výsledky reklamy na prostorách Seznamu v porovnání s konkurencí. V poslední části se posluchači dozvěděli, proč má Seznam v RTB tak vyladěné možnosti cílení a jak ho v kampaních využít.
Setkání zakončil následný networking, kde se klienti mohli v neformálním prostředí jednotlivých konzultantů na cokoliv doptat a prohloubit tak svoje znalosti o programatiku. Mile nás potěšil zájem klientů o akci a věříme, že jsme v Brně nebyli naposledy. Velký dík patří celému brněnskému týmu, který setkání zorganizoval.
Za tým RTB
Tomáš Drška