Rozšiřujeme zásah kampaní díky významové shodě
Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
Dnes 28.6.2018 oficiálně spouštíme program ověření agentur u Sklik a Zboží.cz. Vedle certifikace je cílem umožnit menším agenturám či jednotlivcům prokázat svůj profesionální a transparentní přístup ke správě online marketingových kampaní a zpřehlednit trh agentur pro inzerenty. Agenturám pak tento program přinese další úroveň spolupráce se zástupci Skliku a Zboží.cz a přístup k know-how přímo od provozovatele.
“Program ověření pro agentury a freelancery připravujeme od prvního kvartálu letošního roku. Představil jsem ho už letos v dubnu na konferenci Seznam.cz agenturní kongres,” říká Petr Pavelek, jehož tým bude mít ověřené agentury na starost. “Ověření má podmínky nastavené tak, aby se mohli zapojit střední a menší agentury, a dokonce i freelanceři. Jde nám zejména o férový přístup k inzerentům,” dodává nakonec.
Ověřenou agenturu poznáte podle loga programu, které mohou používat na svém webu a v jiných materiálech. Kromě toho ji najdete spolu s dalšími oceněnými na stránce www.seznamproagentury.cz, která se těmto programům věnuje podrobně.
Ověření získáte nejenom v Skliku, jak jste zvyklí u certifikace, ale v případě splnění podmínek také u Zboží.cz. “Tým Zboží.cz je už dnes v kontaktu s mnoha agenturami, které spravují kampaně na Zboží.cz vybraným českým e-shopům. Těšíme se, že Ověření upevní naši spolupráci se zapojenými agenturami a freelancery. Cílem je společně pomoci našim klientům, aby dostali ze Zboží.cz maximum,“ říká Stanislav Rulc za tým konzultantů Zboží.cz.
Protože je pro nás zásadní profesionalita a férovost vůči klientům, nastavili jsme k získání ověření základní pravidla, která se opírají právě o zmíněnou férovost. Agentura či freelancer, který by rád nesl toto označení, musí mít zejména transparentní přístup ke svým klientům. To znamená, že klienti ověřených agentur či freelancerů mají v Sklik účtu vlastní fakturační údaje. Mezi další podmínky patří také dobrá znalost PPC systémů. Specialisté agentury spolupracují na rozvoji kampaní se zástupci Skliku či Zboží.cz a čerpají své znalosti i z jejich workshopů. Z kvantitativních podmínek ověření je minimální obrat na službě Sklik stanovený na 50 000 Kč bez DPH. Minimální obrat na Zboží.cz je 5 000 Kč bez DPH. Pro přehlednost a vytvoření vazby se správcem je poslední podmínkou pravidelná aktualizace seznamu spravovaných klientů. Podrobné informace najdete na stránce www.seznamproagentury.cz.
Hlavní přidanou hodnotou je přímý kontakt na odborného konzultanta, který s agenturou/freelancerem řeší návrhy a doporučení ke spravovaným kampaním. Další prioritou programu je zpřehlednění vazeb mezi klienty a správci kampaní tak, aby nedocházelo k nedorozumění ze strany obchodních týmů Seznamu.
Tabulka níže přehledně ukazuje, co získává ověřená agentura nebo freelancer a co získává certifikovaná agentura.
První ověřené agentury zveřejníme k 25. 7. 2018 a každý měsíc doplníme další.
Věříme, že toto označení pomůže všem současným i budoucím klientům Skliku a Zboží.cz. Zviditelní agentury, které dělají svou práci kvalitně. V případě, že máte dotazy nebo plníte výše zmíněná kritéria, obraťte se na svého konzultanta nebo nám napište skrze kontaktní formulář.
Tým Skliku a Zboží