Sklik a Zboží.cz spouští program ověření pro agentury a freelancery

28. června 2018

Dnes 28.6.2018 oficiálně spouštíme program ověření agentur u Sklik a Zboží.cz. Vedle certifikace je cílem umožnit menším agenturám či jednotlivcům prokázat svůj profesionální a transparentní přístup ke správě online marketingových kampaní a zpřehlednit trh agentur pro inzerenty. Agenturám pak tento program přinese další úroveň spolupráce se zástupci Skliku a Zboží.cz a přístup k know-how přímo od provozovatele.

“Program ověření pro agentury a freelancery připravujeme od prvního kvartálu letošního roku. Představil jsem ho už letos v dubnu na konferenci Seznam.cz agenturní kongres,” říká Petr Pavelek, jehož tým bude mít ověřené agentury na starost. “Ověření má podmínky nastavené tak, aby se mohli zapojit střední a menší agentury, a dokonce i freelanceři. Jde nám zejména o férový přístup k inzerentům,” dodává nakonec.

Ověřenou agenturu poznáte podle loga programu, které mohou používat na svém webu a v jiných materiálech. Kromě toho ji najdete spolu s dalšími oceněnými na stránce www.seznamproagentury.cz, která se těmto programům věnuje podrobně.

Ověření získáte nejenom v Skliku, jak jste zvyklí u certifikace, ale v případě splnění podmínek také u Zboží.cz. “Tým Zboží.cz je už dnes v kontaktu s mnoha agenturami, které spravují kampaně na Zboží.cz vybraným českým e-shopům. Těšíme se, že Ověření upevní naši spolupráci se zapojenými agenturami a freelancery. Cílem je společně pomoci našim klientům, aby dostali ze Zboží.cz maximum,“ říká Stanislav Rulc za tým konzultantů Zboží.cz.

Podmínky pro získání ověření

Protože je pro nás zásadní profesionalita a férovost vůči klientům, nastavili jsme k získání ověření základní pravidla, která se opírají právě o zmíněnou férovost. Agentura či freelancer, který by rád nesl toto označení, musí mít zejména transparentní přístup ke svým klientům. To znamená, že klienti ověřených agentur či freelancerů mají v Sklik účtu vlastní fakturační údaje. Mezi další podmínky patří také dobrá znalost PPC systémů. Specialisté agentury spolupracují na rozvoji kampaní se zástupci Skliku či Zboží.cz a čerpají své znalosti i z jejich workshopů.  Z kvantitativních podmínek ověření je minimální obrat na službě Sklik stanovený na 50 000 Kč bez DPH. Minimální obrat na Zboží.cz je 5 000 Kč bez DPH. Pro přehlednost a vytvoření vazby se správcem je poslední podmínkou pravidelná aktualizace seznamu spravovaných klientů. Podrobné informace najdete na stránce www.seznamproagentury.cz.

Co získá ověřená agentura či freelancer

Hlavní přidanou hodnotou je přímý kontakt na odborného konzultanta, který s agenturou/freelancerem řeší návrhy a doporučení ke spravovaným kampaním. Další prioritou programu je zpřehlednění vazeb mezi klienty a správci kampaní tak, aby nedocházelo k nedorozumění ze strany obchodních týmů Seznamu.

Rozdíl mezi ověřením a certifikací

Tabulka níže přehledně ukazuje, co získává ověřená agentura nebo freelancer a co získává certifikovaná agentura.

První ověřené agentury

První ověřené agentury zveřejníme k 25. 7. 2018 a každý měsíc doplníme další.

Věříme, že toto označení pomůže všem současným i budoucím klientům Skliku a Zboží.cz. Zviditelní agentury, které dělají svou práci kvalitně. V případě, že máte dotazy nebo plníte výše zmíněná kritéria, obraťte se na svého konzultanta nebo nám napište skrze kontaktní formulář.

Tým Skliku a Zboží

Sdílet na sítích