Rok 2018 se přehoupl do své druhé poloviny a za Seznam Partner přinášíme ochutnávku projektů, které budou finišovat.
Před začátkem prázdnin jsme představili, jak je jednoduché nechat vydělávat web za vás, díky službě Seznam Partner. Chceme vám usnadnit práci s rozhodováním, jak na svém webu reklamu správně umístit, proto v průběhu prázdnin budete moci využít ukázkovou interaktivní maketu webu.
Internetový svět se neustále vyvíjí a s pokročilejší technologií přicházejí i nové reklamní formáty. Vzhledem k velké poptávce, jsme se rozhodli v partnerské síti spustit nový reklamní formát Branding. Je to formát, který díky svým rozměrům 2000 × 1400 pixelů výrazně pomáhá inzerentům s budováním povědomí o značce a přitahuje pozornost. Dostupný bude v létě.
Po prázdninách rozšíříme službu Seznam Partner a ke stávajícímu Skliku doplníme další zdroje výdeje reklamy, např. RTB. Navýšíme počet inzerátů v aukci a tím i celkově aukci zkvalitníme. Nový reklamní systém postupně nahradí dosavadní výdej reklamy. Nabídne vyšší komfort správy v moderním uživatelském rozhraní a širší možnosti nastavení reklamních zón s možností pokročilé filtrace a vyhledávání.
Na podzim chystáme projekt Mediazastupitelství, kde pomůžeme s kompletní monetizací webů. Tato forma spolupráce je vhodná pro všechny majitele webů, pro které je prioritou věnovat se tvorbě obsahu a jeho kvalitě, ale přesto chtějí z reklamy dostat maximum. Primárně se zaměříme na programatický prodej reklamy a také na individuální přístup k jednotlivým webům. Budeme vycházet ze zkušeností, které máme také díky monetizaci webů v sekci Další zajímavé články z českého internetu na hlavní stránce Seznam.cz.
Vizuální nápověda, kterou krok za krokem provede odborník, je trendem poslední doby. Videokurz bude mít svou premiéru v poslední části roku. Provedeme vás základním nastavením, předáme tipy, jak správně optimalizovat reklamní formáty a poradíme, jak se vyvarovat častým chybám.
Díky službě Seznam Partner najdeme optimální řešení pro nové i stávající partnery. I nadále plánujeme rozšiřovat portfolio tak, aby byla vzájemná spolupráce co nejvýhodnější pro obě strany.
Sledujte nás na blogu, kde pravidelně informujeme o novinkách, na Facebooku a Twitteru nebo v newsletteru, do kterého se snadno přihlásíte pod tímto článkem.