Nechte svůj web vydělávat za vás se Seznam Partner

Eva Libichová 28. června 2018

Snad každý, kdo má svůj web nebo píše vlastní blog si někdy pohrával s myšlenkou, jak z toho takzvaně „něco mít”. Existují stovky různých reklamních systémů. Ale jak vybrat ten správný? Ptáte se, jestli mít na svém webu spíše textovou či bannerovou reklamu? Kam všechnu tu reklamu na webu správně umístit? Odpovědí na tyto otázky je Seznam Partner.

Co je Seznam Partner

Na jaře jsme Sklik Partner přejmenovali na Seznam Partner. Reagujeme především na rostoucí poptávku po programatickém nákupu reklamy, která tvoří přes 50 % celé display reklamy. Hlavním cílem je pomáhat majitelům českých webů s monetizací jejich obsahu na internetu. V dubnu jsme spustili nový web, kde naleznete informace o jednotlivých službách, které Seznam Partner nabízí. Už to není jen obsahová síť, ale patří sem i Seznam Newsfeed a brzy také spustíme novou službu Mediální zastupování.

Proč právě Seznam Partner

Sami si určíte, jak bude reklama vypadat a kde na webu se bude zobrazovat. K tomu vám pomůžou obecná doporučení umístění reklamních ploch. Díky statistikám hned vidíte, kolik vám reklama vydělává. Navíc budeme reklamu cílit. Vašim návštěvníkům se zobrazí pouze reklama, která je relevantní s kontextem webu nebo cílená přímo na uživatele.

Osobní schůzky a servis na míru

Seznam.cz je česká firma, která si zakládá na osobním vztahu se svými partnery. Naše dlouhodobá vize je, aby internet byl nejsilnější české médium. Právě díky osobnímu přístupu jsme schopni vám nabídnout skvělý servis. Od pomoci s prvotním nastavením, až po kompletní správu reklamních ploch na vašem webu. Kdykoliv nám můžete napsat na seznam.partner@firma.seznam.cz.

Jak začít s reklamou na svém webu

Začnete registrací na webu Seznam Partner. Vyplníte fakturační údaje a ověříte svůj bankovní účet na klient.seznam.cz. Poté už jen vytvoříte reklamní zóny a vygeneruje se vám reklamní kód, který vložíte na svůj web.

Přečtěte si to příště jako první

Sledujte náš blog, kde pravidelně informujeme o novinkách, na Facebooku a Twitteru nebo v newsletteru, do kterého se snadno přihlásíte pod tímto článkem.

Sdílet na sítích