Internetový vyhledávač Zboží.cz odstartoval letní sezonu reklamní kampaní, která poutá na dvě novinky,díky nimž mají lidé možnost porovnat, který e-shop má například nejlevnější dopravu nebo kde si nákup mohou zdarma vyzvednout.
Kampaň bude spuštěna v polovině července a potrvá do konce léta. „Nové možnosti online nakupování na Zboží.cz lidem detailněji představíme prostřednictvím televizního spotu, video reklamy a bannerové kampaně v online prostředí i na sociálních sítích,“ říká Karel Votruba, produktový manažer vyhledávače Zboží.cz. Patnáctivteřinový animovaný spot bude k vidění na Televizi Seznam a Stream.cz, dále na YouTube či Facebooku.
„Jak cena za dopravu, tak i způsob doručení, jeho rychlost a spolehlivost, hrají pro zákazníky stále důležitější roli při rozhodování o nákupu. Proto jsme vylepšili Zboží.cz tak, že lidem nabídneme možnost, jak rychle zjistit, kolik je doprava nebo osobní vyzvednutí bude stát při platbě předem a kolik při platbě dobírkou,“ dodává Votruba.
Nákupní rádce a srovnávač Zboží.cz představuje novou funkci, která zákazníkům přináší rychlý a přehledný pohled na to, jak se cena daného produktu vyvíjela. Novinka kupujícím pomáhá lépe se orientovat v cenách produktů a poskytne jim informace o tom, zda je aktuální cena opravdu výhodná.
Nejen pro tuzemské e-shopy a kamenné prodejny je Black Friday z obchodního pohledu jedním z nejvýznamnějších období roku. Slevové akce se roztáhly do několika týdnů, což potvrzují také data Zboží.cz. Ta mimo jiné ukazují, že zájem o srovnání nabídek roste již od začátku listopadu. Návštěvnost mnoha kategorií za poslední tři týdny vzrostla i o stovky procent, přičemž nejsilnější poptávka tradičně směřuje do kategorie spotřební elektroniky, domácích pomocníků a hraček.
Zboží.cz se i letos rozhodlo pomoci svým uživatelům s výběrem produktů tím nejzábavnějším možným způsobem, a to prostřednictvím animovaných superhrdinů. Letní kampaň navazuje na jarní „očistu zahrady“ a pokračuje s dlouhodobým komunikačním konceptem, který se zrodil už v roce 2021. Kreativci ze Seznamu pro nadcházející dovolenkovou sezónu namíchali osvěžující „letní drink“ plný dobrodružství, objevování a boje o výhodné ceny, tedy o dobytí cenového ráje.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.