17. 10.

Nejlepší cílení na realitní trh

Ať už chcete oslovit uživatele se zájmem o realitní služby, či o koupi nemovitosti v konkrétním kraji, je tu pro vás Sklik. Zacilte na publikum, které vám vaši investici bohatě vrátí.

Sreality.cz s průměrnou měsíční návštěvností okolo 1,3 milionu návštěvníků patří k nejnavštěvovanějším realitním serverům v ČR. Nabízí kolem 100 000 nemovitostí od více než 2 700 realitních kanceláří i jednotlivců. Níže se dočtete, jak návštěvníci Sreality.cz mohou být prospěšní právě pro vás.

Publikum jako na dlani

V Skliku jsou návštěvníci Sreality.cz k dispozici všem inzerentům při cílení v obsahové síti. Lidi, kteří na Sreality.cz přicházejí, jsme zařadili do jednotlivých skupin. A to dle délky trvání jejich zájmu o dané téma. Zájmy odpovídají dlouhodobějšímu zápalu pro danou tématiku.

Naopak zájmy o koupi nabízejí skupiny konkrétnější, lze říci těsně před nákupem.

Oslovte vybrané skupiny s nabídkou developerských projektů, náborem nemovitostí, hypoték či s odhadem ceny nemovitosti před jejím prodejem. V těchto skupinách se nachází 87 % lidí, kteří v České republice shání nemovitost a hledají ji právě na Sreality.cz, ale i ti, kteří mapují aktuální ceny na trhu a chystají se svou nemovitost prodat.

Spuštění reklamy

Máte připravenou komunikační strategii a cíl kampaně? Pak můžete spustit svou reklamu. Sklik aktuálně podporuje 3 reklamní formáty – banner, kombinovanou reklamu a branding. Reklamy se nebudou zobrazovat pouze na serveru Sreality.cz, ale i podle zvoleného typu cílení v naší obsahové síti, která čítá přes 3000 webů.

A kdy se reklama zobrazí? Příkladem může být člověk, který poptává hypotéku. Zacílíte na tento zájem a reklama se mu zobrazí ve chvíli, kdy si například čte zpravodajství na webu Novinky.cz.

Kromě inzerce přímo v systému Sreality.cz můžete na tomto serveru zveřejnit také bannerové reklamy z Skliku. Nyní je k dispozici jeden formát.

  • 970 x 310 px (reklamní plocha se nachází ve výpisu inzerátů nad spodním okrajem stránky)

Sklik přináší výhodu, která spočívá ve využití dvou modelů plateb za reklamu. Metoda platby pouze za uskutečněný proklik (CPC) může někdy fungovat lépe než platba za tisíc zobrazení (CPT) a naopak. Vše je potřeba vyzkoušet a najít řešení, které vám nejvíce vyhovuje.

Opakované oslovení

Vaše akviziční kampaň přivádí na váš web mnoho návštěv. Využijte toho a ve správný čas použijte retargeting (opakované oslovení minulých návštěvníků vašich stránek).

K tomu, abyste funkci retargeting mohli začít využívat, je třeba umístit na vaše stránky kód přímo z Skliku: Nástroje> Retargeting> Zobrazit retargetingový kód.

Začněte vytvářením retargetingových seznamů pro důležité podstránky webu. Seznamy se začnou naplňovat návštěvníky v okamžiku, jakmile je přiřadíte alespoň do pozastavené sestavy. Retargeting vám dává velkou výhodu, a tou je volba délky a intenzity zobrazení reklamy v obsahové síti Sklik. Připravte si scénář pro oslovení, který může krok po kroku proměnit návštěvníka vašeho webu v klienta. Ať už se bude jednat o promyšlený storytelling, či intenzivnější výzvu k akci, stále budete na očích, a hlavně vaše služby budou v podvědomí zacíleného publika.

Například návštěvníkům podstránky pro odhad ceny nemovitosti můžete prvních 5 dní zobrazovat výhody plynoucí ze spolupráce s vámi. Následně je 6. až 10. den můžete začít nabádat k tomu, aby vás kontaktovali. Frekvenci zobrazení reklamy jednomu uživateli za den volte přiměřeně.

Kontrola cílů

Stanovené cíle si vyhodnoťte po určité době. Rozhodovací procesy jsou v realitách zpravidla delší, než je tomu v jiných oborech. Z naší zkušenosti doporučujeme kampaně vyhodnocovat v jednotkách měsíců.

Vysoce konkurenční prostředí trhu s nemovitostmi dnes vyžaduje využívat co nejvhodnější cesty k propagaci. A investice do Skliku se vám při promyšlené strategii může mnohonásobně vrátit.

 

Za tým konzultací Sklik Ondřej Němec