Rozšiřujeme zásah kampaní díky významové shodě
Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
Textové inzeráty pro kampaně ve vyhledávání nyní podporují použití a zobrazení až devadesát znaků v Popisku. Nově také umožňujeme uložit 3. Titulek a 2. Popisek, které podporuje AdWords Editor. Ty však ve vyhledávání nezobrazujeme.
Ode dnešního dne Sklik plně podporuje poslední formát textových reklam pro vyhledávání, které využívají Google Ads od letošního léta.
Co je nově možné:
Ve výsledcích vyhledávání pak zobrazení delšího Popisku podporujeme.
Upravené inzeráty je možné zadat přes webové rozhraní Skliku a je možné jej importovat (i exportovat). Podpora přes API Skliku bude k dispozici v blízké době. Budeme o ní uživatele informovat prostřednictvím Sklik API newsletteru.
Popisek 2 a Titulek 3 není podporován ve výdeji a s jejich podporou se v blízké době nepočítá. I z tohoto důvodu jsou tyto nové položky dostupné pouze v editaci reklamy mezi volitelnými položkami.
Připomínáme, že novou specifikaci CSV souboru (konkrétně nové označení descriptionLine1) AdWords Editoru podporujeme v importu již od začátku září – avšak nové prvky až dosud u reklam nebyly ukládané.
Podporovaná verze CSV souboru je od verze Editoru 12.5.3. Pokud využíváte starší verzi AdWords Editoru, aktualizujte na aktuální verzi.
Věříme, že díky této úpravě pro vás bude přesun kampaní z Editoru nebo Google Ads do Skliku opět jednodušší.
Za celý tým Skliku David Velechovský a Zdeněk Líbal