Marketing v Seznam.cz nově vede Jiří Herian, business development má na starosti Daniel Mansour

Aneta Kapuciánová 7. ledna 2019

Internetová tuzemská jednička Seznam.cz má od ledna nového šéfa marketingu. Stává se jím Jiří Herian, který bude v nové pozici zodpovědný nejen za brandový marketing, ale i za produktovou a B2B komunikaci. Povede také týmy eventů, distribuce a sociálních sítí i kreativní a grafické oddělení. Do společnosti na začátku roku nastoupil i Daniel Mansour, a to na pozici Business Development Director.

Jiří Herian posledních dvacet let působil v mediálních agenturách skupiny Omnicom Media Group. Na pozici Managing Director vedl agentury Attention!Media, následně PHD a nakonec i  OMD. Věnoval se nejen mediálnímu plánování, ale podílel se také na rozvoji nových produktů, jako je zpravodajský web o médiích, marketingu a reklamě mediaguru.cz. Věnoval se i oblasti výzkumu, rozvíjel například neuroTVplanning výzkum. „Přál bych si, aby pro Seznam.cz byly přínosem nejen moje profesní znalosti v oblasti mediálního trhu, ale i zkušenosti s vedením a motivací lidí,“ říká Herian.

Business Development povede Mansour

Daniel Mansour se v posledních letech věnoval na pozici Head of Digital rozvoji digitálu v agentuře Wawemaker. V ní tvořil obchodní strategii a také koordinoval digitální týmy napříč skupinou GroupM. Byl zodpovědný za komunikační strategii řady klientů, například České spořitelny, Vodafonu, Plzeňského Prazdroje, Ikey nebo Henkelu. Předtím dlouhodobě působil ve vedoucí pozici v agentuře Universal McCann. „Po zkušenostech z oblasti tvorby online produktů, služeb i marketingu a komunikace bych rád všechny tyto znalosti spojil a pomohl s rozvojem nových obchodních příležitostí české internetové jedničce,“ sdělil Mansour.

Obě oddělení měl doposud na starosti Aleh Drohal, který nadále zůstává provozním ředitelem Seznam.cz.

Aneta Kapuciánová

Manažer PR a interní komunikace

Sdílet na sítích