Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od října 2025
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v září roku 2025.
I v loňském roce jsme pracovali na tom, aby pro vás byla reklama v obsahové síti Skliku efektivním prostředím pro oslovení nových zákazníků. Představili nové reklamní formáty, rozšířili zásah, připojily se k nám další zajímavé tématické weby a zaměřili jsme se více na mobily. Pojďme se podívat na novinky podrobněji.
Díky novým webům v reklamní síti Skliku i novým plochách na webech stávajících jsme v roce 2018 zobrazili o 20 % více reklamy než v roce předchozím.
Od léta máte i v Skliku možnost využít největší dostupný online reklamní formát – branding. Aktuálně se nachází na více než 25 webech a další postupně přibývají. Abyste oslovili maximum svých potenciálních zákazníků, doporučujeme využít zejména behaviorálního cílení (zájmy, zájmy o koupi, případně retargeting), které vám zajistí zobrazení na všech dostupných webech. I těch zapojených v budoucnu.
Díky ukončení podpory dvou málo využívaných formátů bannerů je nyní tvorba reklam pro Sklik o něco rychlejší a se stávajícími formáty oslovíte zákazníky na více reklamních plochách.
V roce 2018 jsme kladli větší důraz na mobilní verze stránek. Nasazovali jsme bannerové formáty (300×300, 300×250) a také kombinovanou reklamu.
Věděli jste, že v posledním čtvrtletí loňského roku bylo už 42 % všech reklam zobrazeno na mobilních telefonech?
Zaměřili jsme se také na nativní reklamu ve výpisu článků. V roce 2018 se nám podařilo vytvořit více než 50 nativních reklamních ploch u našich partnerů.
Jak vám může pomoci nativní reklama a jak ji nastavit tak, aby fungovala? Přečtěte si více v nápovědě, nebo se podívejte na krátké video:
Na konci listopadu jsme spustili dlouho očekávanou podporu videoreklamy v Skliku. K dispozici máte klasický videospot a krátký úderný bumper. Reklama výhradně na prémiových plochách českého internetu s profesionálním obsahem.
Za celý tým Skliku Pavel Hennlich a David Velechovský