Případová studie: Přínos automatického biddingu na Zboží.cz

Veronika Geltner 15. března 2019

Automatizace biddingu na Zboží.cz je bezesporu trendem poslední doby. Ve spolupráci s online marketingovou agenturou Webeto jsme připravili případovou studii, která ukazuje jeho přínos.

E-shop Lékárna.cz je první českou internetovou lékárnou. V srpnu 2018 obchodu začala spravovat kampaň na Zboží.cz nová agentura Webeto, která pro automatizaci biddingu použila vlastní nástroj Marketing tools.

V rámci optimalizace kampaně také došlo k úpravě XML feedu a zlepšení párování položek e-shopu na produktové karty Zboží.cz. Díky úzké spolupráci mezi internetovým obchodem Lékárna.cz, srovnávačem Zboží.cz a agenturou Webeto se následně povedlo splnit stanovené cíle. Celkový objem objednávek přicházejících ze Zboží.cz se navýšil a současně se kampaň zefektivnila – cena za konverzi i PNO klesly.

Abychom eliminovali vliv sezónnosti, porovnávali jsme vybrané metriky meziročně za stejné odobí, před a po nasazení nástroje Marketing tools. Ve sledovaném období 1.–31. 1. 2018 a 1.–31. 1. 2019 došlo k navýšení celkového objemu objednávek přicházejících ze Zboží.cz a současně se kampaň zefektivnila – cena za konverzi i PNO (podíl nákladů na obratu) klesly.

Více informací se dozvíte v případové studii, kterou si můžete stáhnout pod článkem.

Případová studie ke stažení

Veronika Geltner

PR specialistka

Sdílet na sítích