13. 5.

Slavnostní sáňkování s T-Mobilem

Klient T-Mobile chtěl na Vánoce přijít s reklamním překvapením, které by lidi potěšilo. Proto jsme společně s agenturou MediaCom připravili originální řešení – T-Mobile se namísto klasické videoreklamy vydal cestou hravého formátu Game in-stream.

Hra v přehrávači je skvělý způsob, jak oslovit uživatele netradiční cestou a ukázat, že je značka svěží a zábavná. Umožňuje zároveň lidem zapojit se aktivním způsobem do reklamy a strávit se značkou čas. A právě tyto ukazatele byly pro klienta klíčové.

V rámci video reklamy jsme tak připravili hru, kde uživatelé sice nemohli vyhrát žádnou věcnou cenu, zato si ale mohli si užít zábavu. Jezdili se sáňkami, sbírali body, snažili se dosáhnout co nejvyššího skóre a vyhýbat se při tom překážkám. Po dohrání se pak mohli dozvědět více informací o aktuální kampani.

Hra běžela od 10. prosince do Štědrého dne na Novinky.cz a zapojilo se do ní přes 3 tisíce hráčů. Ti hru opakovali 8 tisíckrát a 23 % z nich se prokliklo na web klienta. O tom, jak kampaň vypadala, probíhala a jak s ní byl klient spokojen se můžete dozvědět více v infografice, kterou jsme připravili na AdGallery.

Michaela Merglová

Konzultant rich media