Oslovte zákazníky pomocí dynamického retargetingu nově i na Sauto.cz

11. září 2019

Dynamický retargeting je jeden z nejefektivnějších formátů v Skliku. Proto jsme se rozhodli rozšířit ho i na další službu – Sauto.cz. Nově tedy můžete zpětně oslovit uživatele, kteří navštívili konkrétní vůz, ale nákup neuskutečnili.

Jak DRTG pro klienty Sauta funguje

Díky DRTG oslovíte v rámci obsahové sítě uživatele Sauto efektivním způsobem. Jednoduše se jim připomenete vozy, které si dříve prohlíželi. Díky tomu se přiblíží k tomu, aby se stali vaším zákazníkem.

Chci DRTG

  1. Pošlete své retargeting ID a IČO na e-mail podpora@sauto.cz. Retargetingové ID (pětimístný číselný kód) naleznete v účtu Sklik, v menu Nástroje / Retargeting, po rozkliknutí odkazu „Zobrazit retargetingový kód”
  2. Podpora Sauta zašle potvrzení, že je vše připraveno
  3. V Sklik.cz propojte Sklik se Zboží.cz. – https://napoveda.sklik.cz/typy-cileni/produktove-inzeraty/#propojeni
  4. Vytvořte kampaně – https://napoveda.sklik.cz/typy-cileni/dynamicky-retargeting/

Pokud Sklik ještě nevyužíváte a měli byste o něj zájem, stačí kontaktovat svého obchodníka.

Tým Sauto.cz

Sdílet na sítích