I když k tomu počasí svádí, my v Seznamu rozhodně nezahálíme. Připravili jsme pro vás několik novinek a vylepšení, aby pro vás naše služby byly ještě přínosnější. Pojďme si společně představit, co jsme si pro vás na podzim přichystali.
Nechcete mít naštvané zákazníky? Mějte správné a kompletní informace ve firemním profilu
„Nejednou se mi stalo, že jsem stál před zavřenou prodejnou, která měla mít podle informací na webu právě otevřeno. Podruhé už jsem tam nešel.“ Nikdo z vás si jistě nepřeje, aby se jednalo o zkušenost právě vašeho zákazníka. Právě proto jsme pro vás připravili novou otevírací dobu.
S novou otevírací dobou si můžete jednoduše nastavit, jak máte otevřeno přes sezónu, svátky či prázdniny. Svou dovolenou či provozní výjimky můžete naplánovat až na rok dopředu. K otevírací době můžete nově také připsat poznámky. Svou otevírací dobu si můžete jednoduše upravit zde.
Máte skvělou nabídku? Ukázat ji mnohdy nestačí. Důležitý je i obsah sdělení.
Díky Seznamu naplno můžete z jednoho místa rozeslat svou nabídku na Firmy.cz, Mapy.cz, do vyhledávání Seznam.cz a nově i na hlavní stranu Seznam.cz. Sami tak můžete ovlivnit, kolikrát se tu vaše nabídka zobrazí. Nejdůležitější je však zaujmout.
V případové studii s klientem TESCOMA, se dočtete, jak jsme pomocí správné kreativy a vhodného sdělení nabídek na hlavní straně Seznamu zvýšili celkový počet prokliků o 501 %.
Booking.com na Seznam.cz
V srpnu jsme dokončili propojení firemních profilů s globálním webem poskytujícím ubytování – Booking.com. Nově si tak uživatelé mohou snadno rezervovat ubytování na Mapy.cz, ve hledání na Seznam.cz i na Firmy.cz. Klienti, kteří využívají Seznam naplno mají na výběr – pokud nechtějí odkazovat na rezervace přes Booking.com, mohou odkazovat na vlastní rezervační systém, nebo ponechat profil bez rezervačního systému.