Textové reklamy ve vyhledávání nově nabízejí možnost editace textů. Lze dynamicky měnit číselné hodnoty. Můžete tak reagovat na vývoj cen, množství položek na skladě, odpočtu do konce kampaně a jiné běžně se měnící údaje. Odpadá tak nutnost vytváření množství nových inzerátů a zachováváme tak statistiky v rámci jedné reklamy.
Jak možnost editace funguje
Stačí pouze klasickým způsobem editovat textovou reklamu (ETA) – pomocí metody ads.update v API Drak. Systém si následně sám zkontroluje, jestli došlo pouze k povoleným číselným úpravám. Úpravy jiného druhu povedou k založení nové reklamy a smazání původní, stejně jak fungovala editace doposud.
Změny provedené v textech se projeví ve výdeji zpravidla do půl hodiny od uložení nových hodnot.
Soupis povolených změn najdete v nápovědě.
Používám PPC Bee, musím něco upravovat?
V nástroji pro tvorbu produktových kampaní PPC Bee není třeba nic přenastavovat. Pokud se v reklamách editují jen číselné hodnoty, změna se již děje automaticky.
Úpravy reklam v rozhraní a přes import
Úprava číselných hodnot je taktéž dostupná přes ruční úpravy v rozhraní Skliku. Naopak není prozatím dostupná prostřednictvím importu.
Věříme, že díky možnosti editovat číselné hodnoty, zpřehledníme vaši práci s reklamami a díky většímu množství dat u jedné reklamy snadno vyhodnotíte její výkon.
Za celý tým Skliku Roman Stejskal