4. 5.

Aktualizace číselných hodnot v reklamách přes API

Textové reklamy ve vyhledávání nově nabízejí možnost editace textů. Lze dynamicky měnit číselné hodnoty. Můžete tak reagovat na vývoj cen, množství položek na skladě, odpočtu do konce kampaně a jiné běžně se měnící údaje. Odpadá tak nutnost vytváření množství nových inzerátů a zachováváme tak statistiky v rámci jedné reklamy.

Jak možnost editace funguje

Stačí pouze klasickým způsobem editovat textovou reklamu (ETA) – pomocí metody ads.update v API Drak. Systém si následně sám zkontroluje, jestli došlo pouze k povoleným číselným úpravám. Úpravy jiného druhu povedou k založení nové reklamy a smazání původní, stejně jak fungovala editace doposud.

Změny provedené v textech se projeví ve výdeji zpravidla do půl hodiny od uložení nových hodnot.

Soupis povolených změn najdete v nápovědě.

Používám PPC Bee, musím něco upravovat?

V nástroji pro tvorbu produktových kampaní PPC Bee není třeba nic přenastavovat. Pokud se v reklamách editují jen číselné hodnoty, změna se již děje automaticky.

Úpravy reklam v rozhraní a přes import

Úprava číselných hodnot je taktéž dostupná přes ruční úpravy v rozhraní Skliku. Naopak není prozatím dostupná prostřednictvím importu.

Věříme, že díky možnosti editovat číselné hodnoty, zpřehledníme vaši práci s reklamami a díky většímu množství dat u jedné reklamy snadno vyhodnotíte její výkon.

Za celý tým Skliku Roman Stejskal