Není tomu ještě tak dlouho, co jsme vám představili nový video formát Outstream. Jelikož je naším cílem naše produkty stále vylepšovat, vyladili jsme pro vás nyní jeho proklikovost.
Do této doby fungoval proklik na homepage TV, do mobilního outstreamu nebo Outstreamu tak, že uživatele vedl přes tlačítko call-to-action „zjistit více“. Kliknutím na plochu videa se aktivoval zvuk, podobně jak tomu je u různých sociálních sítí a mobilních aplikací. Toto ovšem omezovalo proklikovost formátu a zvlášť na homepage TV to představovalo hodnoty CTR v rozmezí 0,02 – 0,05%. To jsme chtěli změnit, proto jsme otestovali novou šablonu, kde se uživatel kliknutím na video proklikne na stránky inzerenta. Zvuk si pak aktivuje přes ikonku zvuku ve videu.
Tato varianta přinesla velmi dobré výsledky. Jen pro porovnání uvádíme změřené výsledky na stejné kreativě:
- 6x vyšší CTR na HP-TV (0,02 % vs 0,13 %)
- 4x vyšší CTR na Mobilním outstreamu (0,22 % vs 0,88 %)
- CTR beze změny na desktopovém Outstreamu pod článkem (0,24 %)
Míra zhlédnutí byla v obou případech na všech produktech bez změny.
Tým Skliku