13. 11.

Případová studie: Jak realitní kancelář FLEXI REALITY využila službu TIP makléře

Víte, že na Sreality.cz chodí také uživatelé, kteří jdou na server za účelem prodat svou nemovitost? Oslovit tyto prodávající můžete právě pomocí TIPu makléře. Co je TIP makléře a nejen to najdete zde. A jak tato služba pomohla realitní kanceláři FLEXI REALITY se dozvíte v případové studii.

O společnosti

Jsme realitní kancelář působící od roku 2008 na realitním trhu v Moravskoslezském kraji. V našem kraji patříme mezi středně velké realitní kanceláře s dobrou pověstí, zázemím, kvalifikovanými makléři a kompletním servisem včetně financování i správy nemovitostí pod jednou střechou. Už od samotného vzniku jsme neměli ambici soupeřit s velkými kancelářemi kvantitou makléřů, ale zaměřili jsme se na kvalitu a osobní přístup.

Abychom pro vás celý servis drželi na vysoké úrovni, pravidelně naše makléře vzděláváme a přidáváme nové moderní nástroje jako například homestaging, nafocení nemovitosti profesionálním fotografem či zpracování videoprohlídek. Naším zdrojem nabídek jsou naši samotní klienti díky zasílaným referencím, ale abychom „neusnuli na vavřínech“, tak využíváme i formy osobních propagací. Převážně offline, ale také online.

Klient o spolupráci

Jedna z těchto online forem je i TIP makléře od společnosti Seznam.cz. Tuto formu propagace využíváme již pár let, vždy dle požadavků našich makléřů. Naši makléři tuto pozici využívají z několika důvodů – vlastní makléřský brand. Sami makléři jsou specialisté na tuto lokalitu (z minulosti využíváme propagace na okres Frýdek-Místek, Ostrava a Karviná. Většinou pro jednoho či 2 makléře). Tuto pozici máme v rámci firmy využívanou za odměnu – něco hradí makléř, něco firma.

Dle naší zkušenosti se s tímto více pracuje ze stran makléřů a zviditelnění i v offline režimu. Z hlediska odezvy na tuto pozici je to různorodé. Vždy přijde nějaká odezva, ať v podobě e-mailu, telefonátu nebo jen to, že někdo zaregistroval makléře či značku, čistá reakce a zarytí do povědomí bez dalšího navázání obchodního případu.

Jaké byly výsledky

Z poslední využité akce na TIP makléře (leden–únor 2020) bylo celkem 8 telefonických reakcí a z toho prozatím 1 nabraná nemovitost.

V praxi díky marketingu, který děláme, se nemovitosti prodávají za vyšší ceny, než požaduje majitel nemovitosti. Je pravdou, že se na nás obracejí klienti na doporučení a sami na vlastní pěst prodej či pronájem nezkoušejí, proto neřešíme konkurenční portály.

Typ Kategorie Kraj Okres Počet prokliků Počet zobrazení Počet reakcí
Prodej Byty Moravskoslezský Ostrava-město 47 183933 2
Prodej Byty Moravskoslezský Ostrava-město 55 185179 1
Prodej Domy Moravskoslezský Frýdek-Místek 9 175254 2
Prodej Domy Moravskoslezský Frýdek-Místek 15 155852 1
Prodej Byty Moravskoslezský Frýdek-Místek 9 55177 0
Prodej Byty Moravskoslezský Frýdek-Místek 16 57208 0

Stáhnout případovou studii