Zjednodušujeme měření konverzí a propojení účtů s Sklikem

Pokud už využíváte měření konverzí, nemusíte nic měnit. Měření přes samostatný kód Zboží.cz nadále podporujeme pro omezené i standardní měření. 

Kódy jsou rovnocenné, pokud přesto chcete kód aktualizovat, bude potřeba odstranit původní samostatné kódy a nahradit novým společným. Novou verzi kódu najdete v Administraci Zboží.cz v záložce „Měření konverzí“.

Nové měření

Pokud chcete nově začít s měřením konverzí ze Zboží.cz, nemusíte na své stránky vkládat náš samostatný měřící kód. Nově máte možnost využít nový společný konverzní kód Seznamu. Postup najdete v Administraci Zboží.cz v záložce „Měření konverzí“.

Mám web přes e-shopovou platformu, např. Shoptet, musím něco nastavovat?

Pokud využíváte e-shopovou platformu, nemusíte nic měnit a nastavovat. Veškeré nastavení zajišťuje platforma, která poskytuje vaše e-shopové řešení.

Využívám Google Tag Manager, máte nový konverzní kód v jeho šabloně?

Šablonu pro GTM, která podporuje společné měření konverzí pro Zboží.cz a Sklik vytvořil Michal Blažek z MarketingMakers.net. Najdete ji zde.

Zjednodušení propojení účtů

Nově založené účty na Zboží.cz nemusíte ručně propojovat s účtem v Skliku, zařídíme to automaticky. Jakmile se přihlásíte do Skliku pod stejným účtem, který používáte pro Zboží, můžete rovnou vytvářet produktové kampaně – produktové inzeráty, dynamický retargeting a dynamický banner.

Mění se i retargetingový kód?

Změna konverzního kódu nemá vliv na retargetingový kód pro Sklik, nemusíte nic měnit.

Co když mám na stránkách tlačítko “Ohodnoťte nás”? 

Kód pro hodnocení obchodu na Zboží.cz zůstává beze změny.

V případě dotazů vám rádi poradíme na e-mailu zbozi@firma.seznam.cz.

Sdílet na sítích