Když se spojí dvě dobré věci dohromady, většinou to nemůže být propadák. A stejně tak je tomu u další série obsahových spoluprací, které vám opět přinášíme.
Z dílny Seznam.cz
Nebojte se investovat
Ronda Invest & Seznam Native
Češi mají rekordně naspořeno. Proč není rozumné nechávat úspory na běžných a spořicích účtech? Připravili jsme pro čtenáře průvodce světem investic, spoření, rozvržení rodinného rozpočtu a nebezpečí ztráty peněz kvůli inflaci.
Dopřejte svým uším klid
Samsung & Seznam Native
Pro promo sluchátek, která dovedou potlačit okolní rušivé hluky, jsme připravili netradiční projekt. Provedli jsme čtenáře rušným městem, hromadnou dopravou a ruchy v domácnosti a pomocí doprovodných zvuků jsme je přemístili na mnohem klidnější místa. Obsah jsme doplnili tipy, jak si uchovat zdravý sluch a jak pečovat o svoje uši.
Menopauza: Život po padesátce nekončí
Feminus & Seznam Native
Pro projekt zaměřený na ženské fyzické i mentální zdraví jsme se spojili s fitness trenérkou, gynekoložkou a několika dalšími ženami, které již mají za sebou spoustu životních zkušeností. Jak zůstat v pohodě i poté, co děti „vylétnou z hnízda“? A jak o sebe začít víc pečovat? Jak využít volný čas?
Ze světa
New York This Summer
New York City & T Brand Studio
Hravé animace, více či méně zdařilé verše a důležité sdělení. To vystihuje projekt, který v době pandemie financovalo město New York. Připomíná čtenářům, že si mají mimo domov zakrývat ústa a nos, dodržovat hygienické návyky a nepřibližovat se blízko k lidem. V závěru jsou uvedený způsob, jak získat zdarma test nebo jak najít nejbližší testovací místo.
NIKECraft Weartester Program
Nike & NASA, Tom Sachs
Kontroverzní umělec Tom Sachs se spojil se značkou Nike, aby vzbudil zájem veřejnosti o testování nové řady bot Nike Mars Yard 2.5s. V působivém videu hledá 150 odvážných testerů, kteří podrobí boty skutečně náročným zkouškám. Sám ukazuje, jak v prostředí NASA boty zkouší. Výsledky testování prozatím nejsou známy. Po skončení testování testeři odevzdávají boty i s deníky a poznámkami s doporučeními a vylepšeními. Nike si slibuje, že tak může vyvinout téměř nezničitelné boty, které budou dlouho sloužit a přispějí k udržitelnější budoucnosti.
Češi jsou při výběru nového auta docela konzervativní a primárně zvažují značky, se kterými už mají předchozí zkušenost. Automobilka Renault tak v Česku čelí velké výzvě. Ačkoliv jde o značku s velkým renomé, její vozy se u nás neřadí mezi nejvíce prodávané. V kampani k novému modelu Renault Austral jsme se rozhodli to změnit. Vytvořili jsme sérii audio-pohádek do auta a na pomoc jsme si přizvali děti i umělou inteligenci. Jak to dopadlo?
Vrátit Česko na čokoládovou mapu Evropy, to byl cíl kampaně, na které jsme pracovali s Čokoládovnou Janek. Před sto lety bylo totiž Československo třetím největším zpracovatelem kakaových bobů na světě. Komunistický režim však rozkvět čokoládového průmyslu na dlouho pozastavil. Až v roce 2015 se jedna trojice přátel rozhodla Čechům připomenout, jak vypadá poctivá čokoláda. Založili Čokoládovnu Janek, která ručně zpracovává ty nejlepší suroviny.
Výsadou CK Kudrna je to, že si její klienti z cest odnáší zážitky na celý život. Abychom splnili cíl kampaně přivést nové zákazníky, rozhodli jsme se cestovatelské zážitky lidem zprostředkovat. Vsadili jsme na Seznam Advertorial, protože jsme potřebovali s obsahem úzce spojit značku. Abychom oslovili kampaní ty, které láká aktivní dovolená, pracovali jsme i s RTB.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.