Když se spojí dvě dobré věci dohromady, většinou to nemůže být propadák. A stejně tak je tomu u další série obsahových spoluprací, které vám opět přinášíme.
Z dílny Seznam.cz
Nebojte se investovat
Ronda Invest & Seznam Native
Češi mají rekordně naspořeno. Proč není rozumné nechávat úspory na běžných a spořicích účtech? Připravili jsme pro čtenáře průvodce světem investic, spoření, rozvržení rodinného rozpočtu a nebezpečí ztráty peněz kvůli inflaci.
Dopřejte svým uším klid
Samsung & Seznam Native
Pro promo sluchátek, která dovedou potlačit okolní rušivé hluky, jsme připravili netradiční projekt. Provedli jsme čtenáře rušným městem, hromadnou dopravou a ruchy v domácnosti a pomocí doprovodných zvuků jsme je přemístili na mnohem klidnější místa. Obsah jsme doplnili tipy, jak si uchovat zdravý sluch a jak pečovat o svoje uši.
Menopauza: Život po padesátce nekončí
Feminus & Seznam Native
Pro projekt zaměřený na ženské fyzické i mentální zdraví jsme se spojili s fitness trenérkou, gynekoložkou a několika dalšími ženami, které již mají za sebou spoustu životních zkušeností. Jak zůstat v pohodě i poté, co děti „vylétnou z hnízda“? A jak o sebe začít víc pečovat? Jak využít volný čas?
Ze světa
New York This Summer
New York City & T Brand Studio
Hravé animace, více či méně zdařilé verše a důležité sdělení. To vystihuje projekt, který v době pandemie financovalo město New York. Připomíná čtenářům, že si mají mimo domov zakrývat ústa a nos, dodržovat hygienické návyky a nepřibližovat se blízko k lidem. V závěru jsou uvedený způsob, jak získat zdarma test nebo jak najít nejbližší testovací místo.
NIKECraft Weartester Program
Nike & NASA, Tom Sachs
Kontroverzní umělec Tom Sachs se spojil se značkou Nike, aby vzbudil zájem veřejnosti o testování nové řady bot Nike Mars Yard 2.5s. V působivém videu hledá 150 odvážných testerů, kteří podrobí boty skutečně náročným zkouškám. Sám ukazuje, jak v prostředí NASA boty zkouší. Výsledky testování prozatím nejsou známy. Po skončení testování testeři odevzdávají boty i s deníky a poznámkami s doporučeními a vylepšeními. Nike si slibuje, že tak může vyvinout téměř nezničitelné boty, které budou dlouho sloužit a přispějí k udržitelnější budoucnosti.
Výsadou CK Kudrna je to, že si její klienti z cest odnáší zážitky na celý život. Abychom splnili cíl kampaně přivést nové zákazníky, rozhodli jsme se cestovatelské zážitky lidem zprostředkovat. Vsadili jsme na Seznam Advertorial, protože jsme potřebovali s obsahem úzce spojit značku. Abychom oslovili kampaní ty, které láká aktivní dovolená, pracovali jsme i s RTB.
Stará žitná myslivecká je žitný destilát, který se v prostějovské Palírně U Zeleného stromu vyrábí už skoro 180 let. Myslivec na etiketě lahve způsobil, že lidé začali alkohol mylně považovat za bylinný likér. Značka dlouhodobě pracuje na tom, aby toto vnímání změnila a stala se atraktivnější pro lidi napříč všemi generacemi. Jak se nám společně podařilo dostat od myslivce k gentlemanům?
Opět jsme si pro vás v pravidelné rubrice Brand Studia připravili mix inspirací, novinek a nejzajímavějších obsahových spoluprací z naší dílny. Tentokrát s námi vyrazíte na cesty a dostanete tip na podcast.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.