Letošní Seznam.cz forum proběhlo online a věnovalo se hlavně e-commerce. Přinášíme záznam z akce

13. května 2021

Ve čtvrtek 29. dubna Seznam.cz pořádal konferenci pro VIP klienty. Účastníci se během ní dozvěděli o tématech, která hýbou mediálním a byznysovým světem. Například, že nákupy po internetu se stávají stále důležitější součástí běžného života každého z nás. Řešily se aktuální trendy a možnosti. Jak jsme se naučili nakupovat online, prohlížet letáky a nabídky od svých monitorů a displejů? Nebo jakou změnou prošla generace 45+?

Tomáš Búřil spolu s Janem Čekalem, kteří vedou v tandemu obchodní oddělení Seznamu, v rozhovoru odhalili obchodní strategii a jaké změny bylo nutné zavést v průběhu roku, aby se to projevilo na číslech.

Když se řekne e-commerce a Seznam.cz nenapadne vás jistě nic jiného než nákupní srovnávač Zboží.cz. Na otázky „Jak se na Zboží.cz projevil uplynulý rok, ovlivněný konavirovou krizí?“ a „Jaké kategorie na Zboží rostly a proč mají recenze stále větší význam?“ odpovídal Honza Kriegel, manažer Zboží.cz.

Jakub Ouhrabka, ředitel ComGate Payments, a.s., se s námi pro změnu podělil o zkušenost, jak díky zlepšení zákaznické péče zvýšili výkon online kampaní o více než 60 % a jaké kroky vedly ke zvýšení úspěšných plateb na e-shopech klientů.

Hynek Zbořil, výkonný ředitel Kupi.cz, přiblížil, jak ve firmě využívají geolokaci a „heatmapy“. Díky svým rozsáhlým datům umí vyhodnotit, kde v Česku se určité online letáky prohlížejí nejvíce a kde má značka ještě rezervy. Řetězcům to pomůže efektivněji pracovat s distribucí tištěných letáků a cílením kampaní.

Kamil Demuth, zakladatel onlinového farmářského tržiště Scuk.cz, poskytnul rozhovor na téma „Budoucnost potravin v e-commerce“ a vysvětlil, jak současná situace ovlivní komoditu potravin do budoucna.

Co jsou to Seznam nákupy? Jaké jsou trendy v produktové inzerci na Seznamu? Jak se Seznamu v této oblasti daří a kam je chceme posouvat? O přístupu k automatizaci produktové inzerce z pohledu inzerentů a současně zpříjemnění uživatelského zážitku při online nákupech se rozpovídal Ondřej Krišica, ředitel Divize reklamy v Seznam.cz.

Jak rok pandemie ovlivnil českou e-commerce scénu? Martin Peška z Marketup se v prezentaci zaměřil na podíl nakupujících na internetu, který se meziročně zvýšil z 39 na 54 %, a ukázal, v jaké cílové skupině leží největší potenciál růstu.

Podívejte se na záznam celé konference:

Jednotlivým tématům se budeme více věnovat v následujících týdnech.

Tým Seznam.cz

Sdílet na sítích