Ve čtvrtek 29. dubna Seznam.cz pořádal konferenci pro VIP klienty. Účastníci se během ní dozvěděli o tématech, která hýbou mediálním a byznysovým světem. Například, že nákupy po internetu se stávají stále důležitější součástí běžného života každého z nás. Řešily se aktuální trendy a možnosti. Jak jsme se naučili nakupovat online, prohlížet letáky a nabídky od svých monitorů a displejů? Nebo jakou změnou prošla generace 45+?
Tomáš Búřil spolu s Janem Čekalem, kteří vedou v tandemu obchodní oddělení Seznamu, v rozhovoru odhalili obchodní strategii a jaké změny bylo nutné zavést v průběhu roku, aby se to projevilo na číslech.
Když se řekne e-commerce a Seznam.cz nenapadne vás jistě nic jiného než nákupní srovnávač Zboží.cz. Na otázky „Jak se na Zboží.cz projevil uplynulý rok, ovlivněný konavirovou krizí?“ a „Jaké kategorie na Zboží rostly a proč mají recenze stále větší význam?“ odpovídal Honza Kriegel, manažer Zboží.cz.
Jakub Ouhrabka, ředitel ComGate Payments, a.s., se s námi pro změnu podělil o zkušenost, jak díky zlepšení zákaznické péče zvýšili výkon online kampaní o více než 60 % a jaké kroky vedly ke zvýšení úspěšných plateb na e-shopech klientů.
Hynek Zbořil, výkonný ředitel Kupi.cz, přiblížil, jak ve firmě využívají geolokaci a „heatmapy“. Díky svým rozsáhlým datům umí vyhodnotit, kde v Česku se určité online letáky prohlížejí nejvíce a kde má značka ještě rezervy. Řetězcům to pomůže efektivněji pracovat s distribucí tištěných letáků a cílením kampaní.
Kamil Demuth, zakladatel onlinového farmářského tržiště Scuk.cz, poskytnul rozhovor na téma „Budoucnost potravin v e-commerce“ a vysvětlil, jak současná situace ovlivní komoditu potravin do budoucna.
Co jsou to Seznam nákupy? Jaké jsou trendy v produktové inzerci na Seznamu? Jak se Seznamu v této oblasti daří a kam je chceme posouvat? O přístupu k automatizaci produktové inzerce z pohledu inzerentů a současně zpříjemnění uživatelského zážitku při online nákupech se rozpovídal Ondřej Krišica, ředitel Divize reklamy v Seznam.cz.
Jak rok pandemie ovlivnil českou e-commerce scénu? Martin Peška z Marketup se v prezentaci zaměřil na podíl nakupujících na internetu, který se meziročně zvýšil z 39 na 54 %, a ukázal, v jaké cílové skupině leží největší potenciál růstu.
Podívejte se na záznam celé konference:
Jednotlivým tématům se budeme více věnovat v následujících týdnech.
Obchodní oddělení, konkrétně oddělení regionální inzerce, pečuje o naše B2B klienty. Kolegové Account Manageři pomáhají klientům zviditelnit se napříč seznamáckými službami a na partnerských webech, kterých je dnes ke třem tisícům. Na to, jak to u nás v obchodě funguje, jsme se zeptali kolegů Lukáše Řezníka a Filipa Vondráčka.
Začátkem června jsme v Seznamu odstartovali Týden duševní pohody. Zdraví Seznamáků – fyzické i duševní – je pro nás dlouhodobě prioritou. A tentokrát jsme se rozhodli zaměřit právě na duši. Jak Týden duševní pohody probíhal?
Finále 7. ročníku vzdělávací soutěže Seznam.cz studentská kampaň určené pro studenty vysokých a vyšších odborných škol je za námi. Těší nás velký zájem jak ze strany škol, tak samotných studentů. Těch se letos zúčastnilo přesně 100 z celkem pěti škol napříč Českou republikou. Který z 25 studentských týmů byl nejlepší?
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.