Bod uvedený na mapě značí adresu nemovitosti. Na mapě se zobrazí podle toho, jak přesnou adresu v systému zadáte. A v čem vám to jako realitní kanceláři či makléřům může pomoci?
Víme, že někteří uživatelé hledají nemovitosti pouze na mapě. Měsíčně na Sreality.cz přijde hledat nemovitosti zhruba přes 2 200 000 reálných uživatelů, kteří v průměru shlédnou přes 130 000 000 stránek – zobrazení inzerátů.
Zajímavým číslem je počet uživatelů, kteří aktivně s mapou u inzerátů či ve výpisu inzerátů pracují. Až 17 % lidí například používá zoom (přibližují, oddalují), panoramu nebo další možnosti, které Mapy.cz přináší.
Přesnou adresu má vloženo přibližně 60 % inzerátů, ale někteří ze zadávajících používají tzv. možnost rozostření adresy u nemovitosti.
Díky zadání přesné adresy mohou uživatelé na vámi zadanou nemovitost snadněji narazit.
Co znamenají jednotlivé body
V dané oblasti či lokalitě se nachází uvedený počet nemovitostí. Čísla v bublině se mění podle toho, jak moc si dané místo na mapě přiblížíme či oddálíme.
Na daném místě nachází pouze jedna nemovitost. Pokud myší najedeme na tuto ikonku, tak se nám nad ní zobrazí náhled inzerátu i s cenou.
Tento inzerát už byl navštíven.
Kromě těchto příkladů se můžeme na mapce v detailu inzerátu setkat i s jinými značeními adresy. Záleží na tom, jak přesná adresa je u nemovitosti zadaná. U konkrétních adres se zobrazí body, které jsme si představili.
Pokud si nepřejete zadat přesnou adresu, můžete vyplnit pouze část města nebo ulici a podle toho se na mapce v detailu inzerátu lokace nemovitosti zobrazí.
Z výše uvedených datdoporučujeme zadávat přesnou adresu, ať vaše inzeráty vidí co nejvíce zájemců.
Realitní trh je dynamické a konkurenční odvětví, kde jednu z klíčových rolí v úspěchu hraje znalost inzertních portálů a jejich nástrojů. Makléři si musí udržovat přehled o trendech na trhu, aby měli náskok před konkurencí a mohli svým klientům poskytovat kvalitní služby. Pojďme si představit nabídku školení a individuálních konzultací, které realitním kancelářím nabízejí Sreality.cz
Jarní online workshop Sreality.cz byl opět nabitý zajímavými i praktickými informacemi, které využijete v praxi. Pokud i vás zajímají trendy v oblasti realit a jejich inzerování, mrkněte na rekapitulaci setkání a záznamy jednotlivých prezentací.
Jak by měl vypadat ideální inzerát na Sreality.cz? Jaké informace v něm uvést a jak ho vylepšit? A jak se odlišit od konkurence? Máme pro vás tipy, díky kterým svůj inzerát jednoduše vyšperkujete, zájemcům sdělíte to, co je nejvíc zajímá, a tím zvýšíte šanci, že nemovitost prodáte.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.