15 let s Sklikem. Jak šel čas s reklamním systémem od Seznamu

13. července 2021

Pamatujete, co se dělo před 15 lety? Nezávislost po referendu vyhlásil stát Černá Hora. Mistrovství světa ve fotbale vyhrála Itálie. Zbýval ještě rok a půl do uvedení prvního iPhonu na trh. Pokud teď pátráte v paměti, co jste dělali vy, předpokládáme, že většina z vás sbírala první pracovní zkušenosti nebo se ještě trápila na studiích :)) V červnu 2006 se ale stala ještě další zásadní událost, byl spuštěn Sklik!

Byla to doba, kdy jsme museli zákazníky přesvědčovat o tom, že se vyplatí být na internetu. Reklama ve vyhledávání vypadala docela jinak. Pokud jste tehdy chtěli být viděni na prvních místech ve výsledcích vyhledávání, museli jste si přes obchodního zástupce zakoupit vybraná klíčová slova pro konkrétní čas. A právě v červnu toho roku byl spuštěn Sklik.

S otevřeným systémem, kde si mohl koupit svou reklamu úplně každý, Seznam naskočil do trendu moderních reklamních platforem. Následně jsme trh učili, co je „PéPéCé” a že platit za přivedeného potenciálního zákazníka se vyplatí. Tehdy jsme se museli obejít bez funkcí, které pro nás jsou dnes samozřejmostí.

Připomeňte si spolu s námi ve videu, jak vypadaly první krůčky Skliku a kam až se po 15 letech dokázal posunout, jaké funkcionality a novinky uživatelům v průběhu času nabídl a co umí dnes.

Ušli jsme pěkně dlouhou cestu. Nic z toho bychom však nedokázali bez vás, našich klientů, uživatelů, testerů a přátel Skliku. Proto vám všem děkujeme za vaši přízeň a těšíme se na úspěšnou spolupráci do dalších let!

Tým Sklik.cz

Sdílet na sítích