Další díl zajímavých obsahových spoluprací je tady. Tentokrát jsme připravili tipy pro ty, kteří se chystají autem k vodě nebo do lesa. Ve spolupráci s Dove jsme na příbězích inspirativních žen ukázali, jak podpořit ženské sebevědomí. A abychom se nechlubili jen my, přinášíme i ochutnávku zahraničních prací.
Z dílny Seznam.cz
Ford & Seznam Native
Do velkého auta se vejde celá rodina i s koly, rafty nebo stany. Jak si naplno užít pár dní v přírodě? Připravili jsme tipy pro všechny, kteří chtějí najít klid u vody neb v lese a zároveň se věnovat různým sportům.
Dove & Seznam Native
Na silných příbězích inspirativních žen jsme postavili Native pro značku Dove. Jak podpořit svoje sebevědomí? Jak najít krásu v jizvách? A jak může psychoterapie „zahojit“ rány z těžké autonehody?
Ze světa
Finanční společnost Ally & Katie CouricMedia
Tato spolupráce je založená na 8 příbězích inspirativních žen, které změnily obor, ve kterém pracují. Vlasová stylistka Neemah upozorňuje na rasismus ve svém oboru, psychoterapeutka Brooke se zase zaměřuje na psychické zdraví novopečených maminek. Samoživitelka Chandra zase rozjela rozvojový program pro ženy na mateřské dovolené.
Pojišťovna Geico & The Dad
Mnoho podob „tatínkování“ přibližuje projekt z dílny portálu The Dad. V několika videích o své roli mluví různé tatínkové – voják na misi, tatínek autistického syna, těžce nemocný tatínek, gayové a další. V jednom z videí promlouvá také novopečený tatínek a zároveň zaměstnanec Geico, který přibližuje, jak mu firma v jeho nové roli vyšla vstříc.
Purina & The Washington Post
V sérii 6 článků se čtenáři dozvědí o tom, jak správně pečovat o čtyřnohé domácí mazlíčky ale i to, jak psi dokážou pomoci obětem domácího násilí nebo jak domácí zvířata správně stravovat, aby se vyhnula zvířecí nadváze.
Češi jsou při výběru nového auta docela konzervativní a primárně zvažují značky, se kterými už mají předchozí zkušenost. Automobilka Renault tak v Česku čelí velké výzvě. Ačkoliv jde o značku s velkým renomé, její vozy se u nás neřadí mezi nejvíce prodávané. V kampani k novému modelu Renault Austral jsme se rozhodli to změnit. Vytvořili jsme sérii audio-pohádek do auta a na pomoc jsme si přizvali děti i umělou inteligenci. Jak to dopadlo?
Vrátit Česko na čokoládovou mapu Evropy, to byl cíl kampaně, na které jsme pracovali s Čokoládovnou Janek. Před sto lety bylo totiž Československo třetím největším zpracovatelem kakaových bobů na světě. Komunistický režim však rozkvět čokoládového průmyslu na dlouho pozastavil. Až v roce 2015 se jedna trojice přátel rozhodla Čechům připomenout, jak vypadá poctivá čokoláda. Založili Čokoládovnu Janek, která ručně zpracovává ty nejlepší suroviny.
Výsadou CK Kudrna je to, že si její klienti z cest odnáší zážitky na celý život. Abychom splnili cíl kampaně přivést nové zákazníky, rozhodli jsme se cestovatelské zážitky lidem zprostředkovat. Vsadili jsme na Seznam Advertorial, protože jsme potřebovali s obsahem úzce spojit značku. Abychom oslovili kampaní ty, které láká aktivní dovolená, pracovali jsme i s RTB.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.