Zajímavé obsahové spolupráce: Billa, Czech Tourism a další

Veronika Geltner 16. září 2021

Ač počasí posledních dnů svádí spíše k ulehnutí do zimního spánku, přinášíme vám ještě závan léta. A to ohlédnutím za kampaněmi, které se v červenci povedly. Projekty ze světa i z Česka ukazují tři odlišné přístupy značek, jak se zviditelnit a jak se spojit se smysluplným obsahem.

Z dílny Seznam.cz

Za gustem Lukáše Hejlíka / Seznam Native & Billa

Ve spolupráci s Billou jsme připravili třináctidílný seriál Za gustem Lukáše Hejlíka. Putovali jsme za regionálními potravinami po celé republice a herec, influencer a milovník gastronomie Lukáš Hejlík si na vlastní kůži vyzkoušel, jak se tyto potraviny vyrábí.

Kudy, foodie? / Seznam Native & CzechTourism

Lukáš Hejlík figuruje i v seriálu Kudy, foodie?, který jsme natočili ve spolupráci s Czech Tourism. Vydali jsme se na cestu po všech čtrnácti krajích České republiky, navštívili místní restaurace, kavárny a bary, ochutnali jejich speciality a ty nejlepší vám doporučili.

Rakouskem svobodně a aktivně / Seznam Native & Österreich Werbung

Za aktivní letní dovolenou můžete vyrazit s námi a bratry Svobodovými v pořadu Rakouskem svobodně a aktivně, který jsme připravili ve spolupráci a Österreich Werbung. Bratři pětibojař David a triatlonista Tomáš vás společně provedou po těch nejkrásnějších místech Rakouska.

Ze světa

Land Rover & Hans Zimmer

Značka aut Land Rover se spojila s Hanzem Zimmrem, jedním z nejúspěšnějších skladatelů filmové hudby. Hudební virtuóz ve videu popisuje proces komponování i to, jak slyší hudbu kdekoliv, kde je – tedy i v autě. Skvěle natočené video se dostalo do finále prestižní soutěže Shorty Awards, ceny za krátká videa tvořená převážně pro sociální sítě, v kategorii Auto.

Vogue & MoëtChandon

Nahlédli jsme do kuchyně časopisu Vogue, a to doslova. Módní novinář a spisovatel Martin Váša se pustil do vaření, které spojuje s oblíbenými módními návrháři, ikonami a kolekcemi. Dozvíte se, jak upéct Bretaňskou sušenku s limetkovým sorbetem à la Erdem. Video bylo natočeno ve spolupráci s vinařstvím Moët & Chandon.

Veronika Geltner

PR specialistka

Sdílet na sítích