Ač počasí posledních dnů svádí spíše k ulehnutí do zimního spánku, přinášíme vám ještě závan léta. A to ohlédnutím za kampaněmi, které se v červenci povedly. Projekty ze světa i z Česka ukazují tři odlišné přístupy značek, jak se zviditelnit a jak se spojit se smysluplným obsahem.
Z dílny Seznam.cz
Za gustem Lukáše Hejlíka / Seznam Native & Billa
Ve spolupráci s Billou jsme připravili třináctidílný seriál Za gustem Lukáše Hejlíka. Putovali jsme za regionálními potravinami po celé republice a herec, influencer a milovník gastronomie Lukáš Hejlík si na vlastní kůži vyzkoušel, jak se tyto potraviny vyrábí.
Kudy, foodie? / Seznam Native & CzechTourism
Lukáš Hejlík figuruje i v seriálu Kudy, foodie?, který jsme natočili ve spolupráci s Czech Tourism. Vydali jsme se na cestu po všech čtrnácti krajích České republiky, navštívili místní restaurace, kavárny a bary, ochutnali jejich speciality a ty nejlepší vám doporučili.
Rakouskem svobodně a aktivně / Seznam Native & Österreich Werbung
Za aktivní letní dovolenou můžete vyrazit s námi a bratry Svobodovými v pořadu Rakouskem svobodně a aktivně, který jsme připravili ve spolupráci a Österreich Werbung. Bratři pětibojař David a triatlonista Tomáš vás společně provedou po těch nejkrásnějších místech Rakouska.
Nahlédli jsme do kuchyně časopisu Vogue, a to doslova. Módní novinář a spisovatel Martin Váša se pustil do vaření, které spojuje s oblíbenými módními návrháři, ikonami a kolekcemi. Dozvíte se, jak upéct Bretaňskou sušenku s limetkovým sorbetem à la Erdem. Video bylo natočeno ve spolupráci s vinařstvím Moët & Chandon.
Opět jsme si pro vás v pravidelné rubrice Brand Studia připravili mix inspirací, novinek a nejzajímavějších obsahových spoluprací z naší dílny. Tentokrát s námi vyrazíte na cesty a dostanete tip na podcast.
Cílem streamovací platformy Voyo je konkurovat gigantům, jako jsou Netflix, HBO Max nebo Disney+. Proto investuje do vlastní produkce seriálů. Jenže jako platformu s nejkvalitnějším autorským obsahem ji vnímá jen 10 procent populace. To nám vyšlo ve výzkumu, který jsme uskutečnili ještě před spuštěním kampaně. A právě to jsme se rozhodli změnit.
Dostat se do mysli lidí, kteří rádi chodí na výlety do přírody. To byl cíl aktivační kampaně, na které jsme pracovali se značkou Columbia. Chtěli jsme proto s komunikací být tam, kde lidé tráví spoustu času přímo během túr a výprav. Podívejte se, jak jsme pracovali s Mapy.cz v komplexní kampani S modrou po zelené.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.