Už čtvrtým rokem Seznam.cz vybírá nejlepší projekty v rámci soutěže Agenturní spolupráce roku. Vítězné kampaně za rok 2024 se utkají v osmi kategoriích, mezi kterými nechybí Cross-mediální spolupráce roku, Offline kampaň roku a Obsahová spolupráce roku. Nově se k nim přidaly i kategorie Sklik certifikovaná agentura roku a Sklik ověřená agentura roku – ocenění, která vyzdvihnou ty nejúspěšnější agentury v rámci služeb Skliku. Vyhlášení vítězů AGSR proběhne opět v rámci Seznam fóra, které se bude konat v září 2025 v pražském DOX+.
Nový otevřený standard identity pro český trh
Seznam.cz a Czech Publisher Exchange (CPEx), jenž sdružuje největší vydavatele Mafra, CNC, VLM a Economia, deklarovali spolupráci na novém otevřeném standardu identity pro český trh fungujícím na bázi přihlášení uživatele, který se zaměřuje na digitální reklamu, a zejména RTB. Nový standard umožní e-shopům, nezávislým českým vydavatelům a dalším partnerům efektivně konkurovat globálním platformám a zajistí stabilní identitu napříč prohlížeči a zařízeními. Vznik a používání této identity bude podmíněné uživatelským souhlasem. Uživatel získá kontrolu nad svými daty a kvalitní obsah bude možné i nadále nabízet zdarma díky relevantnější reklamě.