Proč je důležité měřit efektivitu inzerce? Pojďme se podívat na zajímavá data, které pro vás připravili Sreality.cz ve spolupráci se společností Quantum reality s.r.o.
Quantum reality s.r.o. se s námi podělila o data, kterými si doměřuje efektivitu inzerce na jednotlivých serverech.
Společnosti Seznam.cz byla poskytnuta data a výsledky měření za období únor 2020–únor 2021. Jedná se o reálné vyhodnocení efektivity inzerce na jednotlivých serverech u nemovitostí zveřejněných realitní kanceláří Quantum reality s.r.o.
V případové studii najdete i náklady na jednotlivé servery, které jsou doplněné podle skutečně fakturovaných částek za uvedené období a konkrétní servery.
Na toto téma jsme také položili několik základních otázek panu Ing. Janu Hájkovi, jednateli společnosti Quantum reality s.r.o.
V rámci inzerce nabídek nemovitostí využíváme cca 20 inzertních portálů. Kromě nejběžnějších (Sreality, Reality Idnes a České reality) jsou to např. Eurobydlení, Hyperreality, RealCity, RealHit, RealityMix apod. Na inzerci nemovitostí k pronájmu využíváme i portál Ulov domov. Větší počet inzertních portálů využíváme především proto, abychom majitelům byli schopni nabídnout široké pokrytí a oslovení co největšího počtu zájemců.
U některých portálů využíváme tzv. topování, které za mírný poplatek posune daný inzerát dopředu a zvýší pravděpodobnost toho, že nabídka zaujme poptávajícího. Smysl tento produkt dává především ve chvíli, kdy je na inzertním portálu velká konkurence podobných nabídek, a i několik málo dní starý inzerát se propadne na druhou či další stránku výpisu. Na Srealitách občas využíváme i Tip regionu, který vybraný inzerát zobrazí ve výpise vždy na prvním místě.
Efektivitu inzerce za nás měří realitní software Realman, který umožňuje základní představu o tom, co inzerce obnáší a jaká je z daného portálu odezva od klientů. Doplněním údajů z portálu, které tyto informace do Realmana neposkytují jsme schopni přesně zanalyzovat, který portál je ekonomicky efektivní a který nikoliv. Tyto údaje jsou důležité nejen pro nás, ale v určité podobě i pro majitele nemovitostí. Vždy jim získaná data přeložíme do lidské řeči, aby měli přehled o tom, jak si nabídka jejich nemovitostí vede na realitním trhu.
Získaná data nás nepřekvapila. Subjektivní pocit byl hodně podobný, a to nejen proto, že se na realitním trhu pohybujeme dlouhou dobu a přeci jen už máme značné zkušenosti.
Momentálně se nechystáme v rámci inzerce k žádným zásadním změnám, nicméně zároveň si uvědomujeme, že trh se neustále vyvíjí a je dobré sledovat trendy a být připravený případně reagovat.
Sreality.cz ve spolupráci s Jaroš & Partners Real Estate, s.r.o. připravili novou případovou studii, ve které se s námi daná realitní kancelář podělila o svá data, kterými si doměřuje efektivitu inzerce na jednotlivých serverech. Společnosti Seznam.cz byla poskytnuta data a výsledky měření za období červenec–prosinec 2020. Jedná se o reálné vyhodnocení efektivity inzerce na jednotlivých serverech u …
Co přináší využívání doplňkových služeb TIP regionu, TIP makléře nebo TIP logo? A jak tyto produkty pomohly realitní kanceláři Reality – Čech, která působí na Vysočině, konkrétně na Třebíčsku?
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.