Případová studie: Co všechno je možné využít pro prezentaci realitní kanceláře

Přinášíme vám případovou studii, která vznikla ve spolupráci s realitní kanceláří ORIONIS. Ta působí na Chomutovsku už od roku 2005.

Kromě běžné řádkové inzerce na Sreality.cz, která je k prodeji a pronájmu nemovitostí nezbytností, realitní kancelář ORIONIS využila i další reklamu, s cílem všechny jejich aktivity podpořit. Jednalo se o bannerové formáty, jako je například TOP Branding či Bottom na Sreality.cz, ale také reklamní formáty na Proženy.cz, Garáž.cz a Seznam Zprávy.

Díky této kombinaci se i v době pandemie dařilo kanceláři uzavírat rezervace na své nabídky.

Zde si můžete prohlédnout výsledky připravené kampaně:

Velkou výhodou také je, že kampaň si realitní kancelář ve spolupráci s obchodním zástupcem připravila už na začátku roku a finance do kampaně tak „rozpustila“ na celý rok. Náklady tak má realitní kancelář ORIONIS pod kontrolou.

Na průběh a využité formáty se můžete podívat zde:

Zobrazit případovou studii

V případě, že budete mít dotazy ohledně řádkové inzerce nebo naopak možnosti přípravy bannerové kampaně, neváhejte kontaktovat svého obchodního zástupce nebo naši infolinku Sreality.cz

Tým Sreality.cz

Sdílet na sítích