Dostaňte ze své řádkové inzerce maximum. Změřte si efektivitu inzerce na Sreality.cz a dalších realitních serverech

Sreality.cz ve spolupráci s Jaroš & Partners Real Estate, s.r.o. připravili novou případovou studii, ve které se s námi daná realitní kancelář podělila o svá data, kterými si doměřuje efektivitu inzerce na jednotlivých serverech.

Společnosti Seznam.cz byla poskytnuta data a výsledky měření za období červenec–prosinec 2020. Jedná se o reálné vyhodnocení efektivity inzerce na jednotlivých serverech u nemovitostí zveřejněných kanceláří Jaroš & Partners Real Estate, s.r.o. Náklady za jednotlivé servery jsou doplněny dle skutečně fakturovaných částek za uvedené období a za konkrétní servery.

Pojďme se společně podívat na výsledky doměřování efektivity inzerce:

Portál/Zdroj Ceskereality.cz /
(moravskereality.cz)
Eurobydleni.cz iDNES.cz Realitymorava.cz
/
(Realitycechy.cz)
Sreality.cz
Nabídek v inzerci608494599506600
Požadavků129875331252115
Náklad vč. DPH32 474 Kč2 178 Kč71 257 Kč5 174 Kč199 225 Kč
Zobrazení70 447459 039838 033138 5102 659 463
Cena za zobrazení0,46 Kč0 Kč0,09 Kč0,04 Kč0,07 Kč
Cena za poptávku251,7 Kč25 Kč133,7 Kč41,4 Kč94,2 Kč
Počet realizací1523221949
Finální provize vč. DPH920 000 Kč750 000 Kč1 600 000 Kč950 000 Kč4 593 214 Kč
Doměření efektivity inzerce za červenec-prosinec 2020

„Se spoluprací se serverem Sreality.cz jsme velmi spokojeni. Zaměstnanci nám vždy dokážou vyjít vstříc při hledání kompromisů. Pokud nastane nějaký problém, vždy je bez dlouhých průtahů vyřešen k naší oboustranné spokojenosti. Jelikož jsou Sreality největší inzertní platforma, jsme o to víc rádi, že spolupráce klape ve všech směrech.“ Ondřej Jaroš, jednatel společnosti Jaroš & Partners Real Estate

Podívejte se také na video, kde Ondřej Jaroš stručně shrnuje, proč je důležité si efektivitu měřit a co jim to přináší.

Celá případová studie vznikla také díky společnosti Realman, která je dodavatel realitního softwaru, díky němuž lze efektivitu inzerce změřit.

O své praktické informace a doporučení, k doměřování inzerce, se s námi na toto téma podělil také Martin Kroupa, jeden ze zakladatelů softwaru.

Na celou případovou studii se můžete podívat zde:

Pokud byste měli k doměřování inzerce či realitnímu softwaru dotazy, neváhejte se obrátit na svého obchodního zástupce nebo nás kontaktujte na info@sreality.cz.

Tým Sreality.cz

Sdílet na sítích