Vánoce už pomalu klepou na dveře. Než se ale rozutečeme k rodinným krbům, rádi bychom se s vámi podělili o další várku těch nejzajímavějších obsahových spoluprací značek a mediálních domů. Podívejte se na tři říjnové příklady z našich luhů a hájů, kterými se můžete inspirovat.
Vyznáš se v dnešním světě? (Člověk v tísni & Seznam Native)
Vytvořili jsme kvíz, ve kterém si můžete otestovat své znalosti o médiích. Kvízem vás provede jedna ze známých osobností dle vašeho výběru a jeho části se dají odemknout jen za body nasbírané v předchozích otázkách. Naše čtenáře toto téma velmi zaujalo a potěšil nás velký úspěch kampaně.
Pořad Herbář (Rajec & Česká televize)
V bylinkami provoněné inspiraci se moderátorka pořadu Kateřina Winterová vypravila na Slovensko do Rajecké doliny. Záběry na panenskou přírodu jsou doplněné vyprávěním a rozhovory s majitelem firmy i s místními obyvateli. Velká část pořadu je věnovaná sběru bylinek a rozhovoru s profesionální bylinkářkou, která je součástí týmu Rajec. Značka a lahve se ve vizuálu objevují jen na pár vteřin a diváka tak neobtěžuje přehnaný branding.
Digitální budoucnost (Vodafone & Economia)
V projektu Digitální budoucnost se redaktoři pustili do reportáží, rozhovorů a podcastů týkajících se inovativních firem, vizionářů a internetu v Česku. Kromě odborníků z Vodafonu, který je v tomto případě partnerem, se v textech objevují i jiné firmy, specialisté ze Svazu průmyslu a další.
Češi jsou při výběru nového auta docela konzervativní a primárně zvažují značky, se kterými už mají předchozí zkušenost. Automobilka Renault tak v Česku čelí velké výzvě. Ačkoliv jde o značku s velkým renomé, její vozy se u nás neřadí mezi nejvíce prodávané. V kampani k novému modelu Renault Austral jsme se rozhodli to změnit. Vytvořili jsme sérii audio-pohádek do auta a na pomoc jsme si přizvali děti i umělou inteligenci. Jak to dopadlo?
Vrátit Česko na čokoládovou mapu Evropy, to byl cíl kampaně, na které jsme pracovali s Čokoládovnou Janek. Před sto lety bylo totiž Československo třetím největším zpracovatelem kakaových bobů na světě. Komunistický režim však rozkvět čokoládového průmyslu na dlouho pozastavil. Až v roce 2015 se jedna trojice přátel rozhodla Čechům připomenout, jak vypadá poctivá čokoláda. Založili Čokoládovnu Janek, která ručně zpracovává ty nejlepší suroviny.
Výsadou CK Kudrna je to, že si její klienti z cest odnáší zážitky na celý život. Abychom splnili cíl kampaně přivést nové zákazníky, rozhodli jsme se cestovatelské zážitky lidem zprostředkovat. Vsadili jsme na Seznam Advertorial, protože jsme potřebovali s obsahem úzce spojit značku. Abychom oslovili kampaní ty, které láká aktivní dovolená, pracovali jsme i s RTB.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.