Vánoce už pomalu klepou na dveře. Než se ale rozutečeme k rodinným krbům, rádi bychom se s vámi podělili o další várku těch nejzajímavějších obsahových spoluprací značek a mediálních domů. Podívejte se na tři říjnové příklady z našich luhů a hájů, kterými se můžete inspirovat.
Vyznáš se v dnešním světě? (Člověk v tísni & Seznam Native)
Vytvořili jsme kvíz, ve kterém si můžete otestovat své znalosti o médiích. Kvízem vás provede jedna ze známých osobností dle vašeho výběru a jeho části se dají odemknout jen za body nasbírané v předchozích otázkách. Naše čtenáře toto téma velmi zaujalo a potěšil nás velký úspěch kampaně.
Pořad Herbář (Rajec & Česká televize)
V bylinkami provoněné inspiraci se moderátorka pořadu Kateřina Winterová vypravila na Slovensko do Rajecké doliny. Záběry na panenskou přírodu jsou doplněné vyprávěním a rozhovory s majitelem firmy i s místními obyvateli. Velká část pořadu je věnovaná sběru bylinek a rozhovoru s profesionální bylinkářkou, která je součástí týmu Rajec. Značka a lahve se ve vizuálu objevují jen na pár vteřin a diváka tak neobtěžuje přehnaný branding.
Digitální budoucnost (Vodafone & Economia)
V projektu Digitální budoucnost se redaktoři pustili do reportáží, rozhovorů a podcastů týkajících se inovativních firem, vizionářů a internetu v Česku. Kromě odborníků z Vodafonu, který je v tomto případě partnerem, se v textech objevují i jiné firmy, specialisté ze Svazu průmyslu a další.
Rostoucí ceny elektřiny a plynu či ohled na životní prostředí motivují stále více lidí k tomu, aby si pořídili energeticky úspornější bydlení. Na to reagovala i Česká spořitelna, která se rozhodla svým novým produktem „Hypotéka pro budoucnost“ podpořit lidi, kteří si staví dům v duchu udržitelnosti. Připravili jsme proto ve spolupráci s agenturou Wavemaker obsah, který atraktivní formou edukuje čtenáře o udržitelných domech, vysvětluje pilíře udržitelného bydlení a zároveň přibližuje, jak se v takovém domě žije.
Každý měsíc v rubrice Brand Studia naleznete mix inspirací a nezajímavějších obsahových spoluprací z naší dílny. Tentokrát se dočtete o tom, jak se můžete stát součástí našeho nového seriálu o udržitelnosti, a dostanete tipy na to, jak vytvářet kvalitní obsah.
Každý měsíc v rubrice Brand Studia naleznete mix inspirací a nejzajímavějších obsahových spoluprací z naší dílny. Tentokrát se společně ohlédneme za nejlepšími kampaněmi minulého roku a podíváme se na to, co nás čeká v budoucnu.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.