Zajímavé obsahové spolupráce: Člověk v tísni, Herbář a další

Veronika Geltner 13. prosince 2021

Vánoce už pomalu klepou na dveře. Než se ale rozutečeme k rodinným krbům, rádi bychom se s vámi podělili o další várku těch nejzajímavějších obsahových spoluprací značek a mediálních domů. Podívejte se na tři říjnové příklady z našich luhů a hájů, kterými se můžete inspirovat.

Vyznáš se v dnešním světě? (Člověk v tísni & Seznam Native)

Vytvořili jsme kvíz, ve kterém si můžete otestovat své znalosti o médiích. Kvízem vás provede jedna ze známých osobností dle vašeho výběru a jeho části se dají odemknout jen za body nasbírané v předchozích otázkách. Naše čtenáře toto téma velmi zaujalo a potěšil nás velký úspěch kampaně.

Pořad Herbář (Rajec & Česká televize)

V bylinkami provoněné inspiraci se moderátorka pořadu Kateřina Winterová vypravila na Slovensko do Rajecké doliny. Záběry na panenskou přírodu jsou doplněné vyprávěním a rozhovory s majitelem firmy i s místními obyvateli. Velká část pořadu je věnovaná sběru bylinek a rozhovoru s profesionální bylinkářkou, která je součástí týmu Rajec. Značka a lahve se ve vizuálu objevují jen na pár vteřin a diváka tak neobtěžuje přehnaný branding.

Digitální budoucnost (Vodafone & Economia)

V projektu Digitální budoucnost se redaktoři pustili do reportáží, rozhovorů a podcastů týkajících se inovativních firem, vizionářů a internetu v Česku. Kromě odborníků z Vodafonu, který je v tomto případě partnerem, se v textech objevují i jiné firmy, specialisté ze Svazu průmyslu a další.

Veronika Geltner

Junior brand manager

Sdílet na sítích