Dnes pro vás máme hned několik novinek, které potěší hlavně uživatele, kteří rádi nechávají práci na strojích. Co je nového?
API Drak umí nově pracovat s produktovými skupinami
Produktové skupiny jsou důležitou součástí kampaní s Produktovými inzeráty a Dynamickými bannery. Lze je také využít v kampani s dynamickým retargetingem. Nově proto umožňujeme plnou práci s nastavováním jednotlivých produktových skupin a rozšiřujeme tak dosavadní statistické reporty.
Kromě samotné práce s produktovými skupinami v záložce Productsets přidáváme i několik další přidružených metod, jako je listování dynamických šablon a jejich správu v rámci reklam, nebo listování položek ve feedu (např. productname, categorytext).
Sklik konektor do Google Data Studio ve verzi 4.0.0
Velkou změnu zaznamenal i náš GDS konektor, který je nově ve verzi 4.0.0. Nově tak můžete zobrazovat reporty produktových skupin, video metriky (např. počet zhlédnutí), ale také například využít možnost individuálního nastavení některých proměnných pro jednotlivé grafy. Jak na to, vám prozradí tento návod.
Další změnou v nové verzi je také přechod na nový systém časových rozpadů (denní, týdenní…), které doznaly významné změny u metrik reklam (všech typů), sestav a kampaní a je tedy nutné počítat s možnými zpětně nekompatibilními změnami u některých dříve nastavených grafů.
V nové verzi došlo také k opravám několika nefunkčních metrik a opravení několika dalších chyb.
Novou verzi je třeba připojit jako nový datový zdroj s využitím developer ID:
V předchozím článku jsme vyjmenovali pět klíčových bodů pro brand building, kterými jsou: 1. dlouhodobá komunikace a kontinuita, 2. dostatečná investice, 3. široký zásah, 4. originalita, emocionální tonalita a zapamatovatelnost a 5. správné měření. Všechny z nich si nyní podrobněji rozebereme. 1. Dlouhodobá komunikace a kontinuita V grafu níže vidíme dvě křivky. Červená znázorňuje vliv výkonnostního marketingu, resp. …
Zajímá vás, jak jsme společně s klientem T.S. Bohemia díky optimalizaci biddingu a klíčových elementů feedu na Zboží.cz dosáhli výrazného zlepšení konverzních výsledků při nízkém PNO? V případové studii se s vámi podělíme o jednotlivé kroky, které jsme v průběhu spolupráce podnikli, i výsledky, kterých jsme dosáhli díky pravidelným úpravám kampaní. Inspirujte se, abyste na Zboží.cz uspěli i vy.
Připravte své kampaně v Skliku na specifické povánoční období a využijte výhod, které s sebou přináší.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.