Automatizovaná práce s produktovými skupinami a nová verze Google Data Studio konektoru

Dnes pro vás máme hned několik novinek, které potěší hlavně uživatele, kteří rádi nechávají práci na strojích. Co je nového?

API Drak umí nově pracovat s produktovými skupinami

Produktové skupiny jsou důležitou součástí kampaní s Produktovými inzeráty a Dynamickými bannery. Lze je také využít v kampani s dynamickým retargetingem. Nově proto umožňujeme plnou práci s nastavováním jednotlivých produktových skupin a rozšiřujeme tak dosavadní statistické reporty.

Kromě samotné práce s produktovými skupinami v záložce Productsets přidáváme i několik další přidružených metod, jako je listování dynamických šablon a jejich správu v rámci reklam, nebo listování položek ve feedu (např. productname, categorytext).

Sklik konektor do Google Data Studio ve verzi 4.0.0

Velkou změnu zaznamenal i náš GDS konektor, který je nově ve verzi 4.0.0. Nově tak můžete zobrazovat reporty produktových skupin, video metriky (např. počet zhlédnutí), ale také například využít možnost individuálního nastavení některých proměnných pro jednotlivé grafy. Jak na to, vám prozradí tento návod.

Další změnou v nové verzi je také přechod na nový systém časových rozpadů (denní, týdenní…), které doznaly významné změny u metrik reklam (všech typů), sestav a kampaní a je tedy nutné počítat s možnými zpětně nekompatibilními změnami u některých dříve nastavených grafů.

V nové verzi došlo také k opravám několika nefunkčních metrik a opravení několika dalších chyb.

Novou verzi je třeba připojit jako nový datový zdroj s využitím developer ID:

AKfycbwYho46coR8ajdpHm76Q5J_x66fEZxG9q8ZgVpQsyb-HOFBmDVhHfBn6WQOQM87k-O8Dg

Za celý tým Skliku Roman Stejskal

Sdílet na sítích