Neustálé zkvalitňování zákaznické péče Firmy.cz přináší své ovoce

Poslední dva roky, které se nesly ve znamení koronavirové pandemie, přinesly klientům Firem.cz mnoho výzev, které byly spojeny i se zvýšenou aktivitou ve firemních profilech. I proto se tým klientské péče Firem snaží svým zákazníkům co nejvíce usnadnit každodenní život a poskytnout co nejefektivnější přístup k informacím. Dovolatelnost 97 % a průměrná čekací doba na lince 6 sekund svědčí o tom, že i přes neustálou snahu o rozšíření samoobslužnosti klientů se náš tým může pochlubit individuální péčí, která na trhu není samozřejmostí.

Jedním z mnoha projektů pro zjednodušení přístupu k informacím je takzvaný “pečující emailing”, který jsme spustili na konci roku 2019 a pravidelně jednou za měsíc v něm více než 340 000 klientům individuálně shrneme jak se jejich profilům na Seznamu daří, informujeme je o novinkách a následně zpracováváme zpětnou vazbu, díky které kontinuálně pracujeme na zkvalitňování zákaznické péče a uvolňování kapacity pro osobní kontakt. Výsledkem této práce je velmi nadstandardní dlouhodobá spokojenost klientů až 95 %.

Tým klientské péče Firmy.cz

Sdílet na sítích