Poslední dva roky, které se nesly ve znamení koronavirové pandemie, přinesly klientům Firem.cz mnoho výzev, které byly spojeny i se zvýšenou aktivitou ve firemních profilech. I proto se tým klientské péče Firem snaží svým zákazníkům co nejvíce usnadnit každodenní život a poskytnout co nejefektivnější přístup k informacím. Dovolatelnost 97 % a průměrná čekací doba na lince 6 sekund svědčí o tom, že i přes neustálou snahu o rozšíření samoobslužnosti klientů se náš tým může pochlubit individuální péčí, která na trhu není samozřejmostí.
Jedním z mnoha projektů pro zjednodušení přístupu k informacím je takzvaný “pečující emailing”, který jsme spustili na konci roku 2019 a pravidelně jednou za měsíc v něm více než 340 000 klientům individuálně shrneme jak se jejich profilům na Seznamu daří, informujeme je o novinkách a následně zpracováváme zpětnou vazbu, díky které kontinuálně pracujeme na zkvalitňování zákaznické péče a uvolňování kapacity pro osobní kontakt. Výsledkem této práce je velmi nadstandardní dlouhodobá spokojenost klientů až 95 %.
Jak víte z našich předchozích článků, dlouhodobě pracujeme na hodnoceních návštěvníků, kterých se nám daří získávat stále více. Právě tyto informace mohou být pro potenciálního zákazníka při výběru produktu nebo služby rozhodující. Vytvoření žebříčků nejlepších firem z daného oboru a lokality je dalším logickým krokem, kterým chceme podnikatelům pomáhat zvyšovat jejich viditelnost a důvěryhodnost. Pojďte se s námi podívat, jak žebříčky v praxi fungují.
Pro rychlejší orientaci si shrneme hned v úvodu, jak jsme v poslední době vylepšili Firmy. V dalších odstavcích se dozvíte, jak vám mohou být novinky užitečné. Nejvýznamnější zprávou v této souvislosti je oživení webu Volná místa. Pracovní nabídky teď můžete najít ve firemních profilech stejně jako nabídky z Sauto, Sreality či Zboží. Na Firmy.cz se …
V srpnu jsme vás informovali, že na nejnavštěvovanějším firemním portálu Firmy.cz, můžete nově zákazníkům nabídnout své konkrétní služby. Možnosti založit si zdarma profil své konkrétní služby využilo již tisíce klientů. Dnes na portálu firmy.cz/sluzby najdete více než 9 500 služeb. Na jeden firemní zápis lze vložit až 25 služeb, které si zákazníci mohou najít přes …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.