Poslední dva roky, které se nesly ve znamení koronavirové pandemie, přinesly klientům Firem.cz mnoho výzev, které byly spojeny i se zvýšenou aktivitou ve firemních profilech. I proto se tým klientské péče Firem snaží svým zákazníkům co nejvíce usnadnit každodenní život a poskytnout co nejefektivnější přístup k informacím. Dovolatelnost 97 % a průměrná čekací doba na lince 6 sekund svědčí o tom, že i přes neustálou snahu o rozšíření samoobslužnosti klientů se náš tým může pochlubit individuální péčí, která na trhu není samozřejmostí.
Jedním z mnoha projektů pro zjednodušení přístupu k informacím je takzvaný “pečující emailing”, který jsme spustili na konci roku 2019 a pravidelně jednou za měsíc v něm více než 340 000 klientům individuálně shrneme jak se jejich profilům na Seznamu daří, informujeme je o novinkách a následně zpracováváme zpětnou vazbu, díky které kontinuálně pracujeme na zkvalitňování zákaznické péče a uvolňování kapacity pro osobní kontakt. Výsledkem této práce je velmi nadstandardní dlouhodobá spokojenost klientů až 95 %.
Už delší dobu si můžete prostřednictvím administračního rozhraní Firmy.cz na svou stránku vložit widget (=odznak) s hodnocením a mapu s náhledem pobočky. Nově jsme přidali zcela nový widget s hodnocením vaší firmy a s logem Mapy.cz. Tento odznak můžete vložit do svých webových stránek nebo do podpisu vašeho e-mailu a posílit vaši značku logem Mapy.cz, …
Jaké jsou výhody využití video formátů v RTB a jak následně znovuoslovit uživatele, se podíváme v případové studii, kterou jsme připravili společně s klientem Penta CZ s.r.o. a jejich značkou G21 Vitality. O klientovi Firma Penta CZ s.r.o. působí na českém trhu už více než 30 let a provozuje e-shops potřebami pro domácnost, dílnu, zahradu …
Videoreklama je vysoce vizibilní forma reklamy, která propojuje obraz, pohyb a zvuk. Efektivně tak zachycuje divákovu pozornost, protože mu vypráví příběh a vzbuzuje v něm emoce. Je skvělá především pro podporu vašeho brandu, pro představení produktu či mimořádné akce. Všechny benefity videoreklamy, její nastavení, vyhodnocování a další tipy se dozvíte ve videu níže Spuštění videoreklamy v …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.