Chcete maximalizovat úspěšnost své inzerce na Sauto.cz? Zaměřte se na vhodnou kombinaci reklamních formátů

Jan Němec 21. března 2022

Na Sauto.cz můžete využít velké množství různých reklamních formátů. Každý z nich je účinnný nástroj pro propagaci, jejich vhodnou kombinací však můžete jejich účinnost znásobit.

Profil na Firmy.cz

Prvním krokem pro inzerci svých vozidel je založit si firemní profil na Firmy.cz, který je propojený s vašim profilem na Sauto. Pokud zájemce o koupi hledá ve svém okolí autobazar, můžete ho oslovit svým profilem, včetně až šesti inzerátů, čímž zvýšíte šanci zaujmout zákazníka mnohem dřív než vaše konkurence. Bližší informace naleznete zde.

Sklik

Další nástroj pro oslovení kupce je Sklik. Pokud zájemce o koupi napíše do vyhledávače klíčové slovo, které máte nastavené v kampani, zobrazí se mu vaše nabídka na předních pozicích. Tím oslovujete kupce jak konkrétním vozem, tak budujete i povědomí o vaší značce. Díky tomu vaše inzerce získá více prokliků a shlédnutí inzerátů, takže zvyšujete pravděpodobnost prodeje.

Pokud chcete mít kampaň profesionálně nastavenou, využijte založení a správu kampaní naším specialistou – optimalizátorem PPC kampaní.

Retargeting

Do vaší Sklikové kampaně je výhodné zařadit i retargeting, tedy zpětné oslovení zájemce. Pokud někdo navštívil vaše webové stránky nebo vaše inzeráty na Sauto, budete se mu po vámi zvolenou dobu připomínat, a to i přímo konkrétním inzerátem, který si prohlížel. Pravděpodobnost, že se na webové stránky nebo ke konkrétnímu inzerátů vrátí, je tak daleko vyšší. Detailní informace získáte zde.

Řádková inzerce

Základem inzerce na Sautu je řádková inzerce, tedy samotné inzeráty. Inzeráty se řadí podle stáří od nejnovějšího po nejstarší a mohou se časem ve výpisu inzerátů propadat níže v návaznosti na přidávání nových. Abyste dostali své inzeráty zpět na přední pozice a tím zvýšili šanci, že kupec váš inzerát uvidí, doporučujeme pravidelně využívat „topování“. Pokud má inzerát více shlédnutí, ve většině případů vůz prodáte rychleji. O topování jsme psali zde.

Přednostní výpis

Chcete-li mít inzeráty na každé straně výpisu inzerátů a tím maximalizovat zásah kupujícího, „Přednostní výpis“ je správná volba. Jedná se o exkluzivní pozice ve výpisu inzerátů. Pro každou značku jsou maximálně 4 pozice. U drtivé většiny značek jsou však pozice pouze dvě. V „Přednostním výpisu“ můžete zobrazovat neomezený počet inzerátů značky, kterou jste si objednali. Doporučujeme však zobrazovat do pěti inzerátů. O „Přednostním výpisu“ jsme psali zde.

Vlastní karta vozu

V detailu inzerátu se nachází sedm bannerových pozic. Tyto pozice můžete obsadit vaší reklamou pomocí produktu Vlastní karta vozů. Tím zajistíte, že se u vašich inzerátů budou zobrazovat pouze vaše bannery, kde kupci poutavě prezentujete vaše služby, například možnost servisu, pojištění vozu či jakékoliv vaše další nabídky. Další informace o Vlastní kartě vozu najdete zde.

Bannerové pozice si můžete koupit i napřímo, a to jak na Sautu, tak na všech dalších webech Seznamu, jako je například Garáž.cz. Tím soustavně vytváříte povědomí o vaší značce a vaše služby a zboží inzerujete napříč celým internetem.

S využíváním všech výše popsaných produktů vám pomůže váš obchodní zástupce.

Jan Němec

Konzultant inzertních služeb senior

Sdílet na sítích