Rozšiřujeme zásah kampaní díky významové shodě
Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
Reagujeme na rostoucí podíl RSA reklam v importech do Skliku. Dosud byly reklamy ve formátu RSA ignorovány. Od dnešního dne je automaticky převádíme na Sklikem podporované ETA. Jak to funguje?
Všechny RSA jsou v importu do Skliku automaticky převáděny na reklamu ve formátu ETA. Z jedné RSA je vytvořena jedna ETA. Systém funguje takto:
Importovaná RSA | Výsledná ETA |
---|---|
Nadpis 1 | Nadpis 1 |
Nadpis 2 | Nadpis 2 |
Nadpis 3, 4, 5 a další | Ignorovány |
Popis 1 | Popis 1 |
Popis 2 a další | Ignorovány |
Import navíc podporuje špendlíky (piny). Pokud má některý z nadpisů v RSA (např. Nadpis 5) zadanou pozici 1 nebo 2, tak se vloží na příslušnou pozici. Pokud má některý z popisů (např. Popis 5) zadanou pozici 1, vloží se na pozici 1 místo výchozího popisu na této pozici.
V případě, že si nepřejete RSA importovat jako ETA, můžete při importu zvolit možnost Nepřeji si importovat: a volbu Textové reklamy. To je užitečné ve chvíli, kdy aktualizujete nastavení kampaní, ve kterých máte odladěné reklamy ETA, které nechcete doplňovat zmigrovanými RSA.
Věříme, že díky podpoře importu RSA reklam do ETA vám ušetříme práci s ručním přidávání reklam do sestav, ve kterých by po importu nezůstávala žádná aktivní reklama.
Plnohodnotnou podporu formátu RSA v Skliku v blízké době neplánujeme.
Za celý tým Skliku David Velechovský a Stanislav Plecitý