Importujte automaticky své kampaně z Google Ads do Skliku

Přinášíme vám novou možnost, jak přenášet kampaně z Google Ads do Skliku napřímo, aniž byste museli kampaně v Editoru exportovat a do Skliku následně importovat CSV soubor. Díky propojení účtů a automatickému importu je to nyní ještě jednodušší. Co import z Google Ads v beta verzi umí a jak jej nastavit?

Celé nastavení je snadné a rozdělené do několika jednoduchých kroků. Nejprve je třeba propojit účet Skliku, do kterého se budou kampaně importovat, s účtem, kterým používáte pro přihlašování do Google Ads. Potom je potřeba udělit oprávnění Skliku ke čtení dat z daného účtu a nastavit frekvenci aktualizací. Kampaně si můžete aktualizovat automaticky každý den, týden, nebo měsíc.

Přímo v rozhraní Skliku se vám zobrazí přehled všech účtů, do kterých máte v Google Ads přístup, a vyberete si ze seznamu jeden zdrojový. Skliku navíc stačí pouze přístup pro čtení. Import je tak užitečný hlavně pro specialisty agentur starající se o větší množství účtů. V dalším kroku si pak zvolíte kampaň, nebo kampaně, které budete chtít do Skliku importovat.

Ukázka funkce import z Google Ads v rozhraní skliku
Jak vypadá import kampaní z Google Ads do Skliku

Podrobné informace k nastavení automatického importu najdete v Nápovědě.

Co import z Google Ads nyní umí?

  • Přenášet vyhledávací a obsahové kampaně.
  • Jednorázově importovat, nebo stahovat pravidelný aktualizační import.
  • Importovat reklamy ve formátechu ETA, RSA (v Skliku uložené jako ETA) a bannerů.
  • Importovat klíčových slov.
  • Pokročilé úpravy, které jsou podobné úpravám v CSV importéru Skliku.
  • Přehled historie importů a možnost vytvořit si import podobný.

Co (zatím) neumí?

  • Importovat kombinované reklamy, videa a další formáty.
  • Importovat jiná cílení, než jsou klíčová slova či vylučující slova na úrovni kampaně.
  • Importovat rozšíření o Odkazy a Popisky.
  • Podrobnější nastavení kampaně/sestavy je zatím třeba nastavit jednorázově v rozhraní Skliku.
  • Importovat DSA a jiné typy kampaní Google Ads, které nejsou v Skliku k dispozici.

Více informací najdete v Nápovědě.

Jedná se o beta verzi nástroje, kterou máme v plánu v příštích týdnech dále rozvíjet podle vaší zpětné vazby. Víme také o omezení pro Google účty s velkým množstvím kampaní nebo MCC účty s přístupem do velkého množství účtů. Kampaně resp. účty se mohou načítat i několik minut a v krajním případě se vůbec nezobrazí. Na řešení aktuálně pracujeme. Děkujeme za pochopení. 

Věříme, že vám novinka ušetří práci.

Za celý tým Skliku Roman Stejskal, Stanislav Plecitý a David Velechovský

Sdílet na sítích