Česká internetová jednička Seznam.cz vyhlásila finalisty ocenění Agenturní spolupráce roku. Jednou z kategorií je i „Obsahová spolupráce roku”, kterou bude letos vyhlašovat významná osobnost nativní reklamy, Ondřej Sitta, vedoucí Seznam Brand Studia, ve kterém vznikají jedny z nejlepších reklamních projektů. Alespoň podle mínění poroty mezinárodní soutěže Native Advertising Awards. Cenu udělí té agentuře, která lidi vtahuje prostřednictvím svých kampaní do příběhů značek nenásilně a s grácií.
Jaká kritéria musí splňovat kampaň, která získá titul Obsahová spolupráce roku?
Kromě tradičních reklamních formátů se čím dál větší popularitě těší také obsahové spolupráce mezi značkou a vydavatelem. My jsme hledali agenturu, která tuto možnost nejlépe využila ve spolupráci právě se Seznamem, který podle prestižního titulu Forbes dokáže ze všech mediálních domů v Česku zasáhnout největší publikum. Paleta možností pro obsahové spolupráce je u nás tedy velmi široká. Mezi hodnotící kritéria patřila: úspěšnost kampaně, inovace, pročtenářský přístup, obsahová kvalita a aktivní role agentury. Mám za to, že pokud jsou tato kritéria splněna a kampaň je pro uživatele přínosná a obsahově zajímavá, tak lze příběhy značek vyprávět do mnohem větších detailů. A to ti, kdo budují brand, rozhodně ocení. A já coby porotce také.
Seznam Brand Studio se stalo studiem roku 2021 na prestižní soutěži Native Advertising Awards a odneslo si 5 medailí včetně 2 zlatých. Projekty Seznam Native loni vygenerovaly přes 16 milionů přečtení, skoro 700 tisíc přímých prokliků na klientské weby a průměrný čas strávený na obsahu uživatelem byl 4,5 minuty.
Jak přistupují agentury k obsahovému marketingu, nejsou svázané tvrdými výkonostními KPI?
Myslím, že během pandemie si mnoho značek uvědomilo, že budování brandu je důležité a že nejde jen o to neustále přivádět platící zákazníky, ale také o dlouhodobé vnímání značky. Když se lidé rozhodovali, u kterého e-shopu nakoupí, volili zpravidla ověřené brandy. Brandy, jejichž historii znají a se kterými mají dobrou zkušenost. Právě dlouhodobá práce na obsahu, který značku a produkty představuje s jejich kvalitami i původem, přináší nejen věrné zákazníky, ale i nové zájemce o ni. Takže mám dojem, že právě dnes zažívají obsahové spolupráce renesanci, a jsem za to rád.
I čistě brandové kampaně se dají měřit a vyhodnocovat. V Seznamu tomu dokonce jdeme naproti a klientům umožňujeme využít Seznam Brand Lift.
Když zhodnotíš práci nominovaných agentur, co na jejich kampaních oceňuješ?
Agentura Elite Solutions například ve spolupráci se Seznam Brand Studiem převedla původně čistě televizní formát do onlinu a dokázala propojit články, tři živě vysílané koncerty, rádio i náš populární Seznam Native v jednu obsahově nabitou kampaň. Symbio zase ve spolupráci se Seznam Brand Studiem ukázalo, že i s malým rozpočtem se dají dělat promyšlené kampaně, které zasáhnou cílovou skupinu a splní nastavené cíle. Agentura Mindshare zase plně vytěžila potenciál spolupráce s Proženy.cz a předvádí skvělou ukázku marketingové komunikace přes fakticky ověřené výhody produktu.
Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz znají své vítěze. V kategorii Cross-mediální spolupráce roku se cenou pyšní agentura Mindsquared. Odborná porota ocenila její skvělou práci pro klienta Sazka. Nejvíce cen pak patří agenturní skupině Omnicom Media Group (OMG). Cena za cross-mediální spolupráci roku patří agentuře Mindsquared. Ta do komunikace zahrnula široké …
Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz mají své vítěze. V kategorii Cross-mediální spolupráce roku se cenou pyšní Performio. To si z klání odnáší hned dvě ocenění. Odborná porota ocenila jeho skvělou práci pro klienta ePojištění.cz ze skupiny Srovnejto.cz. Vítězné Performio si z klání odnáší hned dvě ceny. Zástupce obchodního ředitele Seznamu …
Společnost Seznam.cz vyhlásila finalisty ocenění Agenturní spolupráce roku. Tuzemská internetová jednička se chystá ocenit výkony digitálních agentur, které s ní spolupracují, a zvolí vítěze v sedmi různých kategoriích. Agentury na ocenění nominuje odborná porota. V nejostřeji sledované kategorii Cross-mediální kampaň roku působí jako garant Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz. Jeho zástupce Vít Fiala pak zastřešuje …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.